خبرگزاری کار ایران

آخرین بهای خودرو در بازار

طی ماههای گذشته بازار در رکود کامل بوده و حتی ماه های پایانی سال و افزایش سفرهای داخلی هم تاثیری بر قیمت های بازار نداشته است.

ایلنا- عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از آرامش بازار خودرو در 11ماه گذشته خبر داد .

 سعید مؤتمنی، عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ، در خصوص وضعیت فروش خودرو در 11 ماه گذشته گفت: طی ماههای گذشته بازار در رکود کامل بوده و حتی ماه های پایانی سال و افزایش سفرهای داخلی هم تاثیری بر قیمت های بازار نداشته است.

وی افزود: البته این رکود در ماه پایانی سال به دلیل ریزش دلار در ماه های اخیر است و اینکه مردم مانند سابق به خرید خودرو نمی پردازند، و تنها افرادی که به خودرو نیاز جدی داشته باشند خرید می کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خرید خودروهای دست دوم بیشتر است یا صفر؟ گفت: اکثریت مردم از خودرو های صفر استفاده می کنند.

مؤتمنی اظهار داشت: هر سالی که می گذرد با توجه به افت و کارکرد سالانه خودرو ها قیمت ها نیز تغییر می کند.

وی در پایان به قیمت برخی از خودرو ها اشاره کرد که در ذیل آمده است ؛

قیمت پژو پارس 38 میلیون و پانصد هزار تومان، پراید، 131 ،نوزده میلیون وپانصد هزار تومان تا 20 میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان، پراید 111بیست میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان ، سمند  ال ایکس 32 میلیون و  دویست هزار تومان، سمند اس ای  28میلیون و پانصد هزار تومان ، تیبا 25 میلیون تومان ، رانا 33میلیون و پانصد هزار تومان ، 206 تیپ 5 سی و هفت میلیون و پانصد هزار تومان، 206 تیپ 2 سی و سه میلیون و پانصد هزار تومان، 206 سی و هشت میلیون و هشتصد هزار تومان است.

همچنین پارس خودرو 44 میلیون تومان، پارس خودرو اتومات 54 میلیون و پانصد هزار تومان، پژو29میلیون و پانصد هزار تومان معامله می شود.

  در خودرو های خارجی نیز سوناتا 2015صد و هفتاد و چهار میلیون تومان، محصولات کیا2015صد و شصت میلیون تومان ، توسان 2015 دویست و پنجاه و چهار میلیون تومان، تویوتا 2015دویست و هجده میلیون تومان و سانتافه 2015صد و شصت و شش میلیون تومان تا دویست و پانزده میلیون تومان به فروش می رسد.

کد خبر : ۲۶۰۷۷۵