خبرگزاری کار ایران

تجدیدچاپ اسفار کاتبان/ توزیع نگهبان تاریکی قبل از عید

مجموعه داستان «نگهبان تاریکی» از مجید قیصری تا قبل از پایان سال به کتابفروشی‌ها می‌رسد. ابوتراب خسروی نگارش رمان تازه‌اش را آغاز کرد.

مجید قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره‌ی مجموعه داستان تازه‌اش(نگهبان تاریکی) گفت: «نگهبان تاریکی» شامل 9 داستان کوتاه و مستقل در ژانر ادبیات جنگ با چاشتی اسطوره است که توسط نشر افق منتشر می‌شود.

این نویسنده درحال حاضر مشغول نوشتن یک مجموعه داستان جدید است که به دلیل ناتمام بودن آن ترجیج داد تنها به متفاوت بودن مضمون و محتوای داستان‌های آن اشاره کند و گفت: فعلا جزئیات بیشتری از این مجموعه را نمی‌توانم بگویم  جز اینکه در فضایی متفاوت از ژانر جنگ نوشته می‌شود و منتظرم تا صفحات نوشته شده کمی حجم پیدا کند و کلیت داستان‌ها یک سر و شکلی بگیرد تا امکان ارائه در قالب یک مجموعه داستان را داشته باشد و آن زمان اطلاعات کامل‌تری را رسانه‌ای خواهم کرد.

«اسفار کاتبان» مجددا امکان چاپ یافت

ابوتراب خسروی(نویسنده) که جزو برگزیدگان جایزه‌ی جلال بود هم با نوبت چاپ جدیدی از «اسفار کاتبان» و «ملکان عذاب» به بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و غرفه نشر گمان می‌آید.

«اسفار کاتبان» که اولین نوبت چاپش حدود 14-13 سال پیش بود؛ امکان تجدبد چاپ نداشته اما به‌تازگی امکان دریافت مجوز برای چاپ مجدد را یافته است.

خسروی در حال حاضر نگارش یک رمان جدید را در دست دارد، اما او هم مثل دیگر همکار نویسنده‌اش تا چهارچوب و بدنه‌ی اصلی رمان شکل نگیرد؛ اطلاعات بیشتری از داستانش نمی‌دهد.

کد خبر : ۲۶۰۳۳۰