خبرگزاری کار ایران

چلسی ۲- سنت ژرمن ۲؛

صعود برزیلی پی اس جی 10 نفره/ تعظیم تمام قد مورینیو به آقای رئیس!

تیم فوتبال پی اس جی با تساوی 2 بر 2 برابر چلسی به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم های چلسی و پاریس سنت ژرمن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 در ورزشگاه استمفوردبریج لندن آغاز شد که دو تیم پس از 120 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رسیدند تا پاریسی ها با این نتیجه به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

ترکیب چلسی: کورتوا، آسپیلیکوئتا، کیهیل، ایوانوویچ، تری، هازارد، ماتیچ، اسکار، رامیرس، فابرگاس و کاستا

ترکیب پی اس جی: سیریگو، مکسول، مارکینیوس، تیاگو سیلوا، داوید لوئیز، خاویر پاستوره، وراتی، متیودی، تیاگو موتا، کاوانی و ابراهیموویچ

دقیقه 30 این دیدار زلاتان ابراهیموویچ با تکل خشنی که روی بازیکنان چلسی زد، از داور کارت قرمز مستقیم گرفت و از بازی اخراج شد. این اخراج کار پی اس جی را برای صعود دشوار کرد.

چلسی که با تساوی یک بر یک در پاریس با تساوی بدون گل هم به دور بعد صعود می کرد سعی داشت بازی را اداره کند. بهترین فرصت در اواسط نیمه دوم نصیب ادینسون کاوانی شد اما مهاجم سنت ژرمن که با کورتوآ تک به تک شده بود، پس از جاگذاشتن سنگربان چلسی توپ را به تیر دروازه کوبید.

این دیدار تا دقیقه 81 با تساوی بدون گل دنبال می شد که در این دقیقه چلسی روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیت گل شد اما توپ از زیرپای دیگو کاستا در رفت تا به تیم کیهیل برسد. مدافع پیش تاخته چلسی با یک ضربه محکم توپ را به تور دروازه حریف دوخت تا چلسی در آستانه پیروزی و صعود قرار بگیرد.

دقیقه 86 پی اس جی که سراسر حمله شده بود، به یک کرنر دست رسید و در پی ارسال بلند این ضربه روی دروازه داوید لوییز، مدافع پیشین چلسی با پروازی تماشایی بالاتر از مدافعان میزبان ضربه سری دقیق به توپ زد و آن را دور از دستان کورتوآ به گل تساوی پاریسی ها تبدیل کرد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و با توجه به تکرار نتیجه دیدار رفت کار به وقت اضافه کشید. دقیقه ششم وقت های اضافه تیاگو سیلوا با حرکتی عجیب روی ارسال کاستا سعی کرد توپ را بادست دور کند که داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد. آزار این پنالتی را برخلاف حرکت دروازه بان پی اس جی به گل دوم چلسی تبدیل کرد تا تیم لندنی یک بار دیگر در آستانه صعود قرار بگیرد.

سیلوا که مقصر اصلی گل دوم چلسی بود دقیقه 114 اشتباهش را به بهترین شکل ممکن جبران کرد. این بار او روی یک ضربه کرنر در محوطه جریمه حریف به پرواز درآمد و توپ را از بالای سر کوروتوآ به قعر دروازه آبی های لندن فرستاد تا آقای رئیس (لورن بلان) و نیمکت پی اس جی غرق خوشحالی شوند. 

در ادامه حملات چلسی به جایی نرسید تا پی اس جی با 2 گل مدافعان برزیلی اش و با کسب تساوی 2 بر 2 فاتح ماراتن استمفورد بریج لقب بگیرد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

در دیدار دیگر تیم بایرن مونیخ 7 بر صفر شاختار اوکراین را در مونیخ در هم کوبید تا شاگردان پپ گواردیولا مقتدرانه گام یک چهارم نهایی بگذارند.

کد خبر : ۲۵۹۸۱۶