خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی-امنیتی استانداری قم:

برخی مدیران استان قم، سعه صدر کافی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۸۰۲

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، گفت: مدیر خوب در هر مجموعه ای، فردی است که سعه صدر کافی برای شنیدن همه نظرات موافق و مخالف داشته باشد، اما متأسفانه برخی از مدیران استان قم، در شنیدن انتقادها سعه صدر کافی را نداشته و به نوعی در فشارها گیرپاچ می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی، عصر امروز در نشستی با مدیران خبرگزاری های استان قم، با تأکید بر این که باید مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه قم مرتفع شود، اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم به منظور شناسایی و ارائه راهکار برای حل مشکلات اصحاب رسانه استان قم، کمیته‌ای اجرایی توسط خود خبرنگاران استان قم تشکیل شود تا این امور را انجام و در این صورت ما نیز در کنار این کمیته خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که متأسفانه برخی از مدیران استان قم، از سعه صدر کافی برخوردار نیستند، گفت: مدیر خوب در هر مجموعه‌ای، فردی است که سعه صدر کافی برای شنیدن همه نظرات موافق و مخالف داشته باشد، اما متأسفانه برخی از مدیران استان قم، در شنیدن انتقادها سعه صدر کافی را نداشته و به نوعی در فشارها گیرپاچ می کنند.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری قم، با بیان این که باید از ظرفیت هایی که در اختیار استان قم وجود دارد نهایت استفاده را ببریم، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قم و رئیس قوه قضائیه تربیت شده حوزه علمیه قم است و به همین دلیل در زمان های مختلف به شهر و استان قم سفر می کنند که باید از چنین ظرفیت هایی برای حل مشکلات شهر و استان قم نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: علاوه بر این موضوعات، شاهد آن هستیم که هر هفته چند وزیر به همراه هیئت همراه و یا هیئت هایی از مجلس شورای اسلامی به شهر قم سفر می کنند اما بازهم از این ظرفیت ها که برای شهر قم ایجاد می شود استفاده نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین بنایی گفت: باید از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت حضور منظم مسئولان کشوری در شهر قم، نهایت استفاده را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز