خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی سختگیری کرد؛

نورافزا: مشکلی با اوشین ندارم/ بدم نمی‌آید به تهران برگردم

بازیکن پست یک شهرداری گرگان از رای کمیته انضباطی علیه‌ تیم‌اش انتقاد کرد. وی همچنین به تشریح صحنه برخوردش با اوشین ساهاکیان پرداخت.

ایلنا- یک هفته از بازی جنجالی شهرداری گرگان و مهرام و حواشی آن‌ می‌گذرد. دیداری که عواقب سختی برای گرگانی‌ها داشت و این تیم با رای کمیته انضباطی از 3 دیدار خانگی محروم شد. یکی از صحنه‌های جنجالی این دیدار مربوط  به درگیری لفظی اوشین ساهاکیان و کاوه نور‌افزا بازیکن جوان شهرداری بود. نورافزا در گفت‌وگو با ما به تشریح این صحنه و وقایع بازی پرحاشیه شهرداری و مهرام پرداخت.

گویا خبر کاهش محرومیت شهرداری تکذیب شده است. از این موضوع اطلاعی داری؟

راستش نه. به ما گفته شد برای دیدار با پالایش نفت آبادان به تهران بیاییم. ما هم تمکین کردیم اما از کاهش محرومیت ما و تایید و تکذیب ‌آن بی‌خبرم. البته هیچ‌کس در گرگان از این رای دل خوشی ندارد.

اما هواداران شهرداری نظم بازی را برهم زدند. هرجای دیگر دنیا هم بود این موضوع محرومیت درپی داشت.

نه ببینید متوجه منظورم نشدید. ما مدعی این نیستیم که تماشاگرانمان نباید محروم شود اما این حکم را عادلانه نمی‌دانیم. فیلم بازی را ببینید. آیا تنها تماشاگران شهردای نظم سالن را برهم زدند. چرا در حکم کمیته انضباطی اسمی از مهرامی‌ها برده نمی‌شود؟ ما این حکم را یک‌طرفه و غیرقانونی می‌دانیم.

خب اگر قرار بود کمیته انضباطی مته روی خشخاش بگذارد تو هم باید محروم می‌شدی. این را قبول داری؟

صد درصد. من حرفی ندارم. اگر قرار است عدالت اجرا شود من هم به آن احترام می‌گذارم اما اینکه رای یک‌طرفه صادر شود و به تخلفات مربیان، بازیکنان و مسئولان تیم حریف رسیدگی نشود، چندان جالب نیست. هرکسی متخلف است باید جریمه شود و همه در برابر قانون یکسان باشند.

درگیری‌ تو با ساهاکیان یکی از صحنه‌های جنجالی این دیدار بود، ماجرا از کجا آغاز شد؟

قبل از پاسخ دادن به این پرسش باید بگویم من و اوشین دوست‌های قدیمی هستیم. بارها در اردوهای تیم ملی جوانان و نوجوانان کنار هم بودیم. حتی در دیدارهای دانشجویان در برزیل من و اوشین هم‌اتاقی بودیم. برای همین وقتی اوشین چشم‌هایش را روی رفاقت بست و هرچه دلش خواست نثارم کرد، خیلی رنجیدم. درگیری ساده‌ای بود در یک صحنه تنه به تنه شدیم و داور پشت‌اش به ما بود. بعد از آن ساهاکیان از کوره در رفت.

انگار دل پری از او داری.

نه اصلاً اینطور نیست. اوشین دوست من است و چیزی از او به دل نگرفتم. بالاخره بسکتبال است و این صحنه‌ها هم پیش می‌آید. مهم رفاقت است و تنها دوستی‌هاست که می‌ماند.

اما آ‌خر بازی با او دست ندادی.

بله درست است اما به من هم حق بدهید. حرف‌هایی که اوشین زد مثل پتک توی سرم فرود می آمد. به هرحال تمام شد. فکر می کنم اوشین هم از این موضوع ناراحت است. البته هنوز تماسی با هم نداشتیم اما اگر در تهران با او روبرو شوم، مثل یک دوست قدیمی با او رفتار می‌کنم.

این فصل یکی از مهره‌های کلیدی شهرداری به حساب می‌آیی. از بازی در گرگان راضی هستی؟

بله خیلی از بازی در گرگان خوشحالم. اینجا بسکتبال یعنی زندگی. طرفداران شهرداری بی‌نطیر‌ند و فکر نمی‌کنم در شهر دیگری تیمی به این حد محبوب باشد.

تو بازیکن مهرام بودی. دوست داری به این تیم برگردی؟

راستش بدم نمی‌آید به تهران برگردم اما هنوز پیشنهادی از تیم‌های تهرانی نداشتم. از وقتی ازدواج کردم، خارج از تهران بودم. به هرحال منتظر پایان فصل و پیشنهاد‌ها هستم اما حالا تنها روی شهرداری تمرکز دارم و فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کنم.

وضعیت‌ شهرداری را چگونه می‌بینی؟

هدف ما حضور بین 4 تیم اصلی است و تا کنون به این هدف هم رسیده‌ایم. ما وضعیت خوبی در جدول داریم و اگر پالایش نفت را شکست دهیم،  اوضاع ما بهتر هم می‌شود.

 

 

کد خبر : ۲۵۹۷۸۳