خبرگزاری کار ایران

خودباوری و اعتماد بنفس تیم را بالا بردیم؛

کمالوند: امیدوارم بدشانسی های ما مقابل فولاد پایان یابد/ باید از فولاد امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۷۶۱

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: امیدوارم بدشانسی ما از بازی فردا پنجشنبه مقابل فولاد خوزستان پایان یابد.

به گزارش ایلنا،  فراز کمالوند که در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم فولاد خوزستان با دفاع از تلاش بازیکنان خود، اعلام کرد: در حال حاضر 85 تا 90 درصد گل های لیگ در ضربات ایستگاهی، کرنر و پنالتی ها به ثمر می رسد.

وی با تاکید بر اینکه باید اعتماد به نفس در نزد بازیکنان گسترش فولاد افزایش پیدا کند، گفت: ما در بازی هفته گذشته مقابل نفت تهران در داخل زمین همه کار کردیم، جز گلزنی و منصفانه ترین نتیجه 6 بر 2 به سود گسترش فولاد بود.

کمالوند تاکید کرد: من و اعضای کادر فنی باید خودباوری و اعتماد به نفس تیمی را افزایش داده و بازیکنان را از استرس های بی مورد دور نگه داریم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز اعلام کرد: برای ماندن در لیگ برتر به حداقل 10 امتیاز نیاز داریم که با اعتماد به نفس بازیکنان و تلاش کادرفنی و حمایت های مسئولان باشگاه به آن دست خواهیم یافت.

کمالوند از فولاد خوزستان به عنوان تیمی قدرتمند، منسجم و هماهنگ یاد کرد و گفت: این تیم از بازیکنان سرعتی برخوردار است و ما درخانه خود باید از آن امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی افزود: در بازی فردا در مصاف با فولاد، پی منتا را به دلیل سه اخطاره بودن و سه بازیکن دیگر را به دلیل حضور در اردوی تیم امید ایران در اختیار نداریم.

تیم های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 15 و 30 دقیقه روز پنج شنبه (فردا) در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل نماینده تبریز به مصاف هم می روند.

فولاد خوزستان در پایان هفته بیست و دوم با 38 امتیاز در مکان پنجم ایستاده است و گسترش فولاد تبریز هم با 19 امتیاز در رده چهاردهم این رقابت ها قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز