خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیر عامل آبفای کاشان:

کاشان نیازمند تدبیر اساسی برای چاره اندیشی رفع بحران آب است

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۷۲۶

مشاور مدیر عامل آبفای کاشان گفت: کاشان نیازمند تدبیر اساسی برای چاره اندیشی رفع بحران آب است.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان اکبر شکرریز، در نشست در دفتر مدیر عامل آبفای کاشان که با حضور تعدادی از خیرین  پیرامون ارائه راهکارها و حمایت های مادی و معنوی آنها با توجه به مساله جدی و نگران کننده بحران آب در دشت کاشان، گفت: حضور خیرین آب نمی‌تواند فقط با نگاه مادی باشد بلکه آنها با دیدگاه معنوی نیز می‌توانند در تدوین نقشه راهبردی، اهداف و ارائه نقطه نظرات راهگشا گامی موثر در رفع معضل بحران بردارند.

وی، گفتمان راهبردی خیرین آب را تاکید کرد و گفت: تاسیس انجمن خیرین آب شرکت آبفای کاشان با پیشینه و عقبه در کاشان بزرگ در امور خیر و احسان  اقدامی به جا و موثر است که منشا  خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان می‌شود.

رییس کانون بازنشستگان آبفای کاشان ،با تاکید بر عملیاتی شدن راهکارهای مدیریت مصرف توسط مشترکین در تمام حوزه‌ها گفت: آنها نیز با این رویکرد و کمک فکری در کاهش مصرف می‌توانند همانند یک خیر، موثر و کارساز باشند.

شکر ریز در پایان چاره اندیشی و تدبیر اساسی برای رفع معضل بحران آب در کاشان را خواستار شد و گفت: همانطور که حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) می‌فرماید «سُوءُ التَّدبیرِ سَبَبُ التَّدمیرِ» سوء تدبیر ، موجب ویرانى و نابودى است ، که حسن تدبیر میتواند وضعیت را تغییر دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز