خبرگزاری کار ایران

افتتاح چندین پروژه عمرانی خدماتی درشهر هرند

کد خبر : ۲۵۹۷۲۰

استاندار اصفهان در سفر به شهر هرند از توابع شهرستان اصفهان، ضمن رونمایی از یادمان شهدای گمنام این شهر، نسبت به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه سفر استاندار اصفهان به این شهر، ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرهرند با زیربنای 550 متر و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری رسید.

همچنین باند دوم محور هرند به کوهپایه به طول 5/14 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال به دست استاندار کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی آموزشگاه خیرساز ابتدایی 6 کلاسه ی کبوتران حرم رضوی در شهر هرند به یادبود 5 عضو خانواده ناظمی که طی حادثه تصادف از بازگشت از حرم امام رضا(ع) به دیار حق شتافتند با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال از دیگر پروژه های بود که با حضور استاندار اصفهان در شهر هرند صورت گرفت.

گفتنی است در این سفر عملیات اجرایی بلوار جوان و پارک بزرگ ارشاد این شهر نیز آغاز گردید.

همچنین بلوار میرداماد و شیخ بهایی، و فاز دوم بوستان شقایق و ملت واصلاح هندسی معابر از دیگر پروژه هایی بود که بهره برداری از آن آغاز گردید.

 زرگرپوردراین مراسم با اشاره به مشکلات این منطقه گفت: امیدواریم با رفع مشکلات شرایطی ایجاد شود که در شأن مردم و شهدای این شهر باشد.

وی با قدردانی از صبر و تلاش مردم این منطقه گفت: مشکل آب از مشکلات اساسی است که بیشتر وقت مدیریت ارشد استان برای حل این مشکل صرف می شود.

وی ابراز امیدواری نمود که با دعای خیر مردم و تفضلات الهی و تدبیر مدیران مشکلات آبی استان حل شود تا مدیریت استان بتواند به دیگر مسائل نیز بپردازد.

کشاورزان این شهر نیز با استقبال از بالاترین مقام اجرایی استان اصفهان، مشکلات و کمبودهای ناشی از خشکسالی اخیر را به سمع و نظر استاندار اصفهان رساندند و خواهان برطرف شدن این مشکلات شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز