خبرگزاری کار ایران

استاندارد اصفهان عنوان کرد:

افزایش اقدامات نظارتی برای جلوگیری از رشد قیمت محصولات در شب عید

کد خبر : ۲۵۹۷۱۹

مشکلی در خصوص عرضهٔ سیب و موز وجود ندارد، ذخیرهٔ خوبی در خصوص پرتقال وجود دارد که باید این ذخیره افزایش یابد و از ۲۵ اسفندماه با قیمت دولتی میوه وارد بازار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در جلسهٔ کمیسیون تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار اصفهان برگزار شد؛ در خصوص توزیع مرغ و میوهٔ شب عید با قیمت مصوب دولتی به منظور جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار اصفهان در یازدهمین جلسهٔ کمیسیون تنظیم بازار استان گفت: معمولا در روزهای پایانی سال بازار با تحول قیمت روبرو می‌شود که دولت برای تنظیم بازار، با خرید از ماه‌ها قبل؛ سعی می‌کند قیمت‌ها را به نفع مصرف کننده کنترل نماید.

رسول زرگرپور افزود: امسال وزارت جهاد کشاورزی وظیفه توزیع کالاهای اساسی نوروز را بر اساس قانون بر عهده گرفته است که باید در خصوص افزایش سرعت و گسترش توزیع کالا‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه در خصوص مرغ دخیرهٔ خوبی وجود دارد و آمادهٔ توزیع است، افزود: مشکلات موجود در عرضهٔ مرغ مرتفع خواهد شد و عرضهٔ مرغ در روزهای آینده سرعت و گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلی در خصوص عرضهٔ سیب و موز وجود ندارد، افزود: ذخیرهٔ خوبی در خصوص پرتقال وجود دارد که باید این ذخیره افزایش یابد و از ۲۵ اسفندماه با قیمت دولتی میوه وارد بازار خواهد شد.

زرگرپور با تاکید بر اینکه اقدامات باید به صورتی باشد که تعادل قیمت‌ها حفظ شود و شاهد افزایش قیمت در سطح استان نباشیم، افزود: ادارهٔ کل تعزیرات استان باید تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی بعمل آورد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه متوسط قیمت مرغ در اصفهان از متوسط کشوری پایین‌تر است، گفت: قیمت مرغ منجمد بیش از ۲ هزار تومان نسبت به مرغ گرم ارزان‌تر است و ذخیره مناسبی از مرغ منجمد هم جهت توزیع در بازار پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز