خبرگزاری کار ایران

از سوی جهانگیری ابلاغ شد؛

مصوبه دولت درباره برنامه ملی آینده‌نگاری علم و فناوری

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۷۰۹

معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

1- معاونت علمی و فناوری رییس جمهور موظف است ظرف شش ماه شیوه نامه طراحی و تدوین برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری شامل توالی تکرارهای بعدی، دستگاه های همکار، زمان اجرا، نحوه تامین هزینه ها، افق زمانی، حوزه های دارای اولویت، روش اجرا و سایر موضوعات اجرایی را تهیه و جهت تصویب به شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) ارایه نماید.

2- معاونت علمی و فناوری رییس جمهور موظف است برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوی کشور را برای حوزه های اولویت دار مربوط با استفاده از اعتبارات مصوب و بهره‌گیری از حداکثر مشارکت صاحب نظران و نخبگان کشور و هماهنگی دستگاه های اجرایی طراحی، تدوین و برگزار نماید.

3- کلیه دستگاه های اجرایی ضمن همکاری با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور در مرحله طراحی و تدوین برنامه، از نتایج این برنامه بهره گیری و استفاده نمایند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را در تاریخ 17/ 12/ 1393 برای اجرا به معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز