خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

پیکان تخت‌گاز به سوی فینال رفت/ شکست میزان مقابل میزبان

تیم‌های والیبال پیکان تهران و شهرداری ارومیه در با نتایج مشابه سه بر صفر برابر شهرداری تبریز و میزان خراسان به برتری رسیدند.

تیم‌های والیبال پیکان تهران و شهرداری ارومیه در دیدارهای نیمه‌نهایی لیگ برتر با نتایج مشابه سه بر صفر برابر شهرداری تبریز و میزان خراسان به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال ایران بعدازظهر امروز با برگزاری دو دیدار در تهران و ارومیه برگزار شد.

 تیم‌های پیکان تهران و شهرداری تبریز ساعت 17 در خانه والیبال آغاز شد. شاگردان پیمان اکبری گیم نخست را با برتری قاطع 25 بر 20 به سود خود خاتمه دادند.

پیکان‌ گیم دوم را هم مقتدرانه آغاز کرد اما در ادامه تبریزی‌ها خود را برابر مدافع عنوان قهرمانی پیدا کردند و شانه به شانه پیکان در گیم دوم پیش آمدند. میزبان در نهایت این گیم نزدیک را با حساب 25 بر 23 به سود خود خاتمه داد.

پیکانی‌ها در گیم سوم برای یکسره کردن بازی به میدان آمدند و با کسب برتری 25 بر 21 در این گیم، شهرداری را با شکست بدرقه کردند.

همزمان با این مسابقه هم تیم‌های شهرداری ارومیه و میزان خراسان در سالن غدیر مشهد به مصاف هم رفتند که شاگردان جهانگیر سیدعباسی هم در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 22، 36 بر 34 و 25 بر 10 برابر میزان به برتری رسیدند.

دیدارهای برگشت این مرحله هم چهارشنبه در مشهد و تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۵۸۸۸۳