خبرگزاری کار ایران

درحال و هوای آسیا بودیم؛

منصوریان: حاضرم بدون ملی‌پوشانم بازی کنم/ قهرمان روز آخر مشخص می شود

سرمربی نفت تهران معتقد است بازیکنانش نیمه نخست برابر گسترش در حال و هوای آسیا بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش‌فولاد و پس گرفتن صدر جدول از استقلالی‌ها در نشست‌خبری گفت: گسترش در نیمه اول بهتر از ما بودند. آنها تنها تیمی بودند که توانستند در یک نیمه حرکت تیمی ما را کند کنند .

وی افزود: ما در نیمه دوم در حالی بچه‌ها را به روند بازی برگرداندیم که هنوز در حال و هوای آسیا بودند. ما فقط سه بازیکن بالای 30 سال داریم از لحاظ روحی در چنین شرایطی کار برای تطبیق و هماهنگی بین دو مسابقه مختلف سخت است. در هر صورت باید بگویم ما همیشه در زوهای خوب مان بردیم اما این بار تیم مان در شریاطی خوب نبود و جزو روزهای خوب مان نبود.

وی با بیان اینکه به بازیکنانم افتخار می‌کنم، افزود: وقتی در بدترین دقیقه ممکن گل خوردیم نگران شدم اما بازیکنان ما با غیرت و تلاش و جانفشانی بازی باخته را با برد پشت سرگذاشتند. باشگاه نفت و من به این بازیکنان دلاور افتخار می کنیم و این جوانان مایه مباهات خود می دانیم.

منصوریان با تاکید بر جوانی بازیکنانش اظهار کرد: ما باید سه، چهار بازیکن مان را به تیم امید را و چند بازیکن را به تیم بزرگسالان بدهیم. به مسوولان گفته ایم برای کمک به روند لیگ حاضر هستیم بدون ملی پوشان بازی کنیم و نگاه ما به فوتبال نگاه ملی است. تحت هر شرایطی بازی های ملی را مهم تر از بازی های خود می دانیم.

امشب باید از با محمد خاکپور جلسه بگذارم و از او بخواهم تنها یک بازیکن امیدمان را به ما بدهد. ما برای حضور در لیگ و مسابقات آسیا برنامه هایمان را تنظیم کرده‌ایم.در هر صورت باید بگویم ما همیشه در زوهای خوب مان بردیم اما این بار تیم مان در شریاطی خوب نبود و جزو روزهای خوب مان نبود.فکر می کنم قهرمان این لیگ در روز آخر مشخص شود.

کد خبر : ۲۵۸۸۷۴