خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سیاهکل:

متخلفان صنفی سیاهکل برخورد جدی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۸۴۷

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سیاهکل گفت: در راستای اجرای طرح نظارت و بازرسی پایش در ایام نوروز با متخلفان صنفی سیاهکل برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سیاهکل، محمدرضا قلی‌پور بعد از ظهر امروز درنشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان، نقش اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی در برپایی فروش‌های فوق‌العاده در سطح واحدهای صنفی را مهم خواند.

وی به برپایی  22 مورد فروش فوق‌العاده ویژه نوروز در سیاهکل اشاره کرد و گفت: برپایی این تعداد فروش فوق‌العاده برای مهار افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بسیار کارساز است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سیاهکل تصریح کرد: آغاز فروش فوق‌العاده در مراکز صنفی سیاهکل از تاریخ 16 اسفند به مدت 10 روز می باشد که در آنها کالای مختلفی مانند پوشاک، کیف و کفش و ... با 5 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان عرضه می‌شود.

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در سیاهکل خبر داد و گفت: این طرح برای ایجاد آرامش در فضای بازار در روزهای پایانی سال و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و خدماتی از پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا در سیاهکل اجرا می شود.

قلی پور، هدف ازاجرای طرح نظارتی را کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات عنوان کرد.

وی، انجام گشت‌های مشترک از مراکز عرضه کالا و خدمات بازرسی را از برنامه‌های طرح نظارتی مذکور بیان کرد که با اجرای آن با متخلفان به صورت جدی و قانونی برخورد می‌شود.

وی از شهروندان خواست به منظور مشارکت مردمی در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و انعکاس شکایت و گزارش‌های خود به ستاد خبری بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل موارد را به سامانه 124 اطلاع دهند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سیاهکل متذکر شد: شماره تلفن 42327039 واحد بازرسی اداره صنعت و شماره 42321125 واحد بازرسی اتاق اصناف سیاهکل نیز برای دریافت گزارش‌های مردمی آماده است .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز