خبرگزاری کار ایران

شوخی با خبرنگاران از اخلاقیات من است؛

افشارزاده: راضی نیستم یک مورچه را آزار بدهم چه برسد به خبرنگاران!

مدیرعامل استقلال می گوید عدم شناخت جدی از اخلاقیات او باعث بازتاب گسترده شوخی اش با یکی از خبرنگاران شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده درباره بازتاب برخوردش با یکی از خبرنگاران که در رسانه ها منتشر شده است، بیان کرد: همانطور که می‌دانید من سال‌هاست با خبرنگاران دوستی نزدیکی دارم و شوخی کردن من با خبرنگاران یکی از اخلاق های همیشگی من است. من به خبرنگاران علاقه مندم و من حتی راضی نیستم که یک مورچه را آزار دهم چه برسد به خبرنگاران (با خنده). من همیشه اعتقاد دارم باید انتقادات رسانه‌ها را پذیرفت و هیچوقت از نقدهای آنها گله‌ای نداشته‌ام.

او افزود: اتفاقی که رخ داد و بازتاب وسیعی هم داشت، دلیل اصلی اش احساس صمیمیت بین منو آنها است. این شوخی ها دوستی ما را می رساند و به هیچ وجه من قصد اهانت به خبرنگاران را نداشته و ندارم. من اگر نخواهم هم به سوالی جواب بدهم، می گویم عذر می خواهم اما از پاسخ دادن به این سوال معذورم. من هیچوقت به کسی حرف تندی نمی زنم و خود خبرنگاران در این باره می توانند شهادت دهند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش چرا شوخی او تا این حد جهانی شد، اظهار کرد: به نظرم عدم شناخت از اخلاقیات من و اینکه برخی ها به دنبال بهانه بدست آوردن برای شلوغ کاری هستند، دلیل اصلی این بازتاب بود و برای کسانی که از شوخی من برداشت بدی کرده اند متاسفم. من حتی دوست ندارم یک موی سر از سر خبرنگاران کم شود چه برسد به اینکه بخواهم آنها را اذیت کنم.

وی درباره جاسم کرار عنوان کرد: ما سعی کردیم با ملایمت درباره او کار کنیم و اگر تا دوشنبه به ایران نیاید به کمیته انضباطی فدراسیون معرفی اش می کنیم و در ادامه کار را به فیفا می کشانیم و با او برخورد می کنیم.

افشارزاده اضافه کرد: متاسفانه یک بحثی هم درمورد کرار وجود دارد و آن هم اینکه کار او را زیادی بزرگ کردند. شاید بهتر بود با او کمی هم مدارا می شد. البته من به داوران احترام می گذارم و اعتقاد دارم که کار قضاوت دشوار است. اشتباه داوری در همه جا از جمله جام جهانی وجود دارد و نباید همه چیز را گردن او انداخت.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای برکناری افجه ای چیست، بیان کرد: من بارها از افجه ای خواستم تا کمتر مصاحبه کند چراکه شاید سوالی از او شود که به ضرر استقلال تمام شود. او اعلام کرده که هدیه نفیسی به بازیکنان داده و این بحث برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرد. البته این ماجرا دلیل اصلی عزل او نیست و من بارها در گذشته با وجود درخواست های مختلف برای برکناری او، این کار را نکردم. با این حال الان نامه او را جهت عزل از هیات مدیره استقلال به وزارت ورزش دادم و از این پس ایشان نه عضو هیات مدیره و نه سخنگوی باشگاه نخواهند بود و حکم او به زودی به وی ابلاغ می شود. ان شاءالله از ایشان در سنگری دیگر استفاده می شود.

 

 

مدیرعامل استقلال در پایان و بحث پیرامون بدهی مالیاتی بازیکنان استقلال گفت: به هرحال بدهی وجود دارد و ما می خواهیم با درآمدهایی که بدست می آوریم طوری به آنها پول برسانیم که این مشکلشان حل شود و اگر در ایام نوروز خواستند به خارج از کشور هم بروند بتوانند این کار را بکنند.
کد خبر : ۲۵۸۸۲۸