خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان

کار‌شناسان از ادغام مباحث اجتماعی و سیاسی پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۸۲۶

سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: کار‌شناسان اموراجتماعی فرمانداری‌های گیلان از ادغام مباحث اجتماعی و سیاسی پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش بعد از ظهر امروز در جریان کارگاه آموزشی کار‌شناسان اموراجتماعی فرمانداری‌های گیلان اظهار کرد: رصد تحولات اجتماعی مستلزم مهارت آموزی کار‌شناسان درحوزه شناخت آن تحول است.

وی نقش کار‌شناسان اموراجتماعی در فرمانداری‌ها را مهم دانست و افزود: کار‌شناسان اموراجتماعی در فرمانداری‌ها برای شناسایی دقیق چالش‌ها و فرصت‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

 سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه کار‌شناسان اموراجتماعی باید نقشی پررنگ در فرمانداری‌ها داشته باشند، اذعان کرد: نقش این کار‌شناسان در شناخت دقیق از ظرفیت‌های اجتماعی هرشهرستان بسیار اثربخش است.

وی تصریح کرد: توجه به ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت اجتماعی و پرداختن به برنامه‌ها در حوزه نشاط اجتماعی با توجه به اهداف نظام و برنامه‌های دولت تدبیروامید در حوزه اجتماعی فرمانداری‌ها امری ضروری است.

رنجکش، پرهیز از ادغام فعالیت‌های اجتماعی با حوزه سیاسی را مهم برشمرد و تاکید کرد: کار‌شناسان حوزه اجتماعیفرمانداری‌ها نسبت به این مهم دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، در این کارگاه آموزشی که کار‌شناسان ۱۶ فرمانداری شهرستان‌های گیلان حضورداشتند، آخرین شیوه‌ها و برنامه‌های حوزه اجتماعی در تعامل با سازمان‌های مردم نهاد، نهادهای فرهنگی و اجتماعی بازآموزی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز