خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان درجمع معاونین و مسئولین شهرداری کاشان:

استقبال از بهار فاطمی نیازمند توجه به آراستگی و انضباط شهری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۷۸۷

استقبال از بهار فاطمی نیازمند توجه به مبلمان شهری و آراستگی و انضباط شهری است و نیاز است تا با هماهنگی ادارات شهرستان از هرگونه حفاری غیر ضروری بویژه در مسیرهای گردشگری شهری خودداری شود.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان درجلسه مشترک با مدیران ،معاونین و مدیرعامل سازمان های وابسته به شهرداری و شهرداران مناطق پنج گانه کاشان با اشاره به ضرورت رعایت اخلاص در کارها و پیگیری انجام پروژه های تعریف شده در نواحی گفت: استقبال از بهار فاطمی نیازمند توجه به مبلمان شهری و آراستگی و انضباط شهری است و نیاز است تا با هماهنگی ادارات شهرستان از هرگونه حفاری غیر ضروری بویژه در مسیرهای گردشگری شهری خودداری شود.

ناظم رضوی ساماندهی گشت وکشیک های حفاظتی از آثار و اماکن تاریخی و استراحتگاهی مسافران، فعال نمودن تاکسی گردشگری و ارتقای جایگاه دیار نخستین های جهان در نزد میهمانان نوروزی را ضروری دانست.
شهردار کاشان تصریح کرد: معرفی بافت های تاریخی مرمت شده ، دسترسی به باغ تاریخی فین از مسیر تندرستی در کنار خدماتی همچون دوچرخه سواری ، شتر سواری از دیگر برنامه های نوروز 94 ویژه گردشگران خواهد بود.
وی افزود: برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگ زرینی دیگر در کارنامه مردم دارالمومنین کاشان خواهد بود و از تمام مدیران میخواهم تا باتمام توان در برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کنند و شاهد حرکت دسته های سوگواری بانوی دو عالم از مقابل شهرداری کاشان به مقصد تعیین شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم .
ناظم رضوی گفت: ضرورت خود کفایی واستقلال مناطق، نواحی وسازمان ها در امور مالی ودرآمدزایی برطبق ضوابط مشخص شده در کنار استفاده بهینه از منابع و صرفه جویی هرچه بیشتر در هزینه های جاری از دلایل تشکیل مناطق جدید و توسعه همسان و خدمات رسانی عادلانه به شهروندان است.
وی ضمن تشکر از زحمات پرسنل شهرداری اظهار داشت:برخی از مدیران و زیر مجموعه های شهرداری از حداکثر ظرفیت ها و پتانسیل های ذاتی خود بهره نمی برند و در مواقع حساس شاهد برخی کم کاری ها هستیم.
. ناظم رضوی از مدیران خواست تا در سال جدید علاوه بر کار و تلاش جهادی و رفع عیوب و نواقص خود بدنبال ارتقای برنامه ها و خدمات شهرداری باشند و با گستره فعالیت خود از تردد بی مورد مردم به ساختمان مرکزی شهرداری جلوگیری نمایند و رفاه بیشتر همشهریان را فراهم نمایند.
وی سامانه 137 را پل ارتباطی مردم و شهرداری دانشت و تصریح کرد:سامانه 137 نیازمند تلاش مضاعف می باشد تا شاهد حل مشکلات و خواسته های شهروندان در اسرع وقت باشیم و رضایت آنها را جلب نماییم.
ناظم رضوی روابط عمومی را جزو ارکان اصلی هر اداره دانست و اظهار داشت:برای آگاهی مردم از فعالیت های شهرداری نیاز است تا در هرمنطقه روابط عمومی تشکیل شود و پس از تایید اخبار از سوی روابط عمومی ستاد مرکزی شهرداری ،در رسانه ها منتشر شود.

 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز