خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبرداد:

100درصد هزینه های درمانی ایثار گران را بنیاد شهید تقبل کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۷۸۳

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت مطالبات و معوقات ایثار گران در سالجاری انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیرعلی نیک بخش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان , ظهر امروز(17 اسفند) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا اشاره و گفت: در همین راستا طرح سپاس و دیدار از خانواده های شاهد با حضور مسئولان از (22 بهمن تا 22 اسفند) برگزار می شود.

نیک بخش , به افتتاح استخر سرپوشیده ایثارگران با عنوان استخر« دریادلان» در زنجان اشاره کرد و گفت: این استخر با اعتبار25 میلیارد ریال روز پنج شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول در استان زنجان, به همایش پیاده روی عمومی در روز جمعه از میدان کوهنورد به طرف کوههای گاوازنگ زنجان, اشاره کرد و افزود: این همایش در سراسر شهرستاهای استان برگزار خواهد شد , که در ادامه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ، غرس نهال به یاد سه هزار شهید استان را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و افزود: در روز شهدا 22 اسفند 22 نهال نیز به صورت نمادین در ارتفاعات گاوازنگ کاشته می شود.

وی، د رادامه اضافه کرد: همایش وبلاگ نویسان حوزه ایثار و شهادت نیز (18 اسفند) با حضور هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان , دیدار خانواده های شاهد و ایثارگر با امام جمعه زنجان را از دیگر برنامه های بنیاد شهید استان زنجان عنوان کرد و گفت: این مراسم نیز روز پنج شنبه برگزار می شود.

نیک بخش در بخشی از سخنان خود, به ساماندهی 120 گلزار شهدا در استان زنجان اشاره کرد و یادآورشد: 83 درصد از گلزار شهدای استان ساماندهی شده است و گلزار 540 شهید نیز در سنوات آینده ساماندهی می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان, همچنین از پرداخت مطالبات و معوقات ایثار گران در سالجاری داد و گفت: 100درصد هزینه های درمانی ایثار گران را بنیاد شهید تقبل کرده است.

وی استان زنجان را در زمینه تامین مسکن ایثارگران جزو استانهای پیشرو دانست و گفت: تمامی افراد فاقد مسکن تحت پوشش بنیاد شهید وامور ایثار گران در خصوص تامین مسکن حمایت می شوند.

نیک بخش با بیان اینکه 25درصد استخدامها متعلق به این افراد در جامعه است اظهار داشت:900 شاهد وایثار گر بیکارند که 99درصد آنها دارای مدارک بالای تحصیلی اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز