خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون رییس جمهوری از بیمارستان نیروی هوایی

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش، از بخش های محتلف این مرکز درمانی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، محمدباقر نوبخت در بازدید از بیمارستان نیروی هوایی که با حضور امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم دکتر نظامی رییس اداره بهداشت و درمان، پیشکسوتان و دیگر مسئولین این نیرو برگزار شد، گفت: در وزارت بهداشت و درمان کشور نسبت به بیمارستان بعثت به عنوان یک پتانسیل، وقوف و آگاهی کافی وجود دارد.

وی افزود: بیمارستان بعثت نهاجا فرا‌تر از وظایف، انتظارات و ظرفیت خود عمل کرده و کمک شایانی به وزارت بهداشت و درمان انجام می‌دهد.

نوبخت ادامه داد: اگر بیمارستان بعثت صرفا مختص نیروهای مسلح بود، شایستگی توجه جدی را داشت، حال آنکه این بیمارستان به کل مردم شرق تهران ارائه خدمت می‌کند، به همین خاطر دولت در جهت تقویت نقاط قوت و کمک به رفع مشکلات احتمالی این واحد درمانی اهتمام ویژه‌ای خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور هدف از حضور خود در بیمارستان بعثت را قدردانی از تلاش‌ها و آگاهی از فعالیت‌های انجام شده در این بیمارستان عنوان کرد.

امیر سرتیپ دکتر نظامی رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا نیز پیش از صحبت‌های نوبخت، طی سخنانی گفت: بیمارستان بعثت با ۲۷ هکتار محوطه و دسترسی به سه بزرگراه شهر تهران در موقعیت استراتژیکی قرار دارد و علاوه بر ارائه خدمت به کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح به مردم شرق، جنوب شرق، شمال شرق، جاده خاوران، پاکدشت، مشیریه و... خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: ظرفیت بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی طراحی شده که بعد از بازسازی‌هایی که در دستور کار قرار دارد به ۶۵۰ تا ۷۰۰ تخت خواهد رسید.

دکتر نظامی ادامه داد: در شرایط خاص با اضافه کردن تخت و نیروی انسانی، ظرفیت این بیمارستان را می‌توان به یکهزار تخت نیز رساند.

رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا افزود: علاوه بر وجود ۱۴ اتاق عمل، تمام بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی، تصویربرداری، رادیو تراپی و... در این بیمارستان وجود دارد.

وی تصریح کرد: یکی از مجهز‌ترین بخش‌های این بیمارستان، بخش جراحی قلب است که تمام اعمال باز و بسته قلب در آن انجام می‌شود، اتاق عمل قلب نیز با صرف ۱۰ میلیارد تومان هزینه یکی از مجهز‌ترین اتاق‌های عمل قلب کشور است.

دکتر نظامی با بیان اینکه در این بیمارستان تحت هیچ عنوان پدیده زیر می‌زی وجود ندارد افزود: در سال گذشته خدمات دهی این بیمارستان ۷۵ درصد و تعداد مریض‌های بستری ۷۷ درصد رشد داشته است.

کد خبر : ۲۵۸۷۵۲