خبرگزاری کار ایران

گیلان میزبانی «بخش مناطق» جشنواره تئاتر دانشگاهی را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۷۳۵

مسئولان دانشگاه گیلان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نهادهای مرتبط؛ میزبانی بخش مناطق هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیروز فاضلی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی در این استان به هماهنگی‌هایی نیاز دارد گفت: دانشگاه گیلان به عنوان میزبان اصلی و برگزار کننده این بخش از جشنواره باید جلسه‌ای برای هماهنگی امور ترتیب دهد تا پس از تقسیم وظایف و انجام هماهنگی‌های لازم موارد را پیگیری کنیم.

این مدیر فرهنگی با بیان اینکه تمام امکانات اداره کل ارشاد استان برای برگزاری شایسته بخش مناطق در خدمت جشنواره تئاتر دانشگاهی خواهد بود ادامه داد: از نظر محل اجرای برنامه‌ها مشکلی وجود ندارد و سه مجموعه فرهنگی داریم که می‌تواند در اختیار جشنواره باشد.

فاضلی دانشگاه گیلان را مسئول برگزاری جلسه هماهنگی میان نهادهای اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: در ارتباط با شیوه پرداخت‌ها، انجام استعلام‌های لازم و هزینه‌ها باید آگاهی داشته باشیم که این جلسه هر چه زودتر برگزار شود امور سریعتر پیش می‌رود. واضح است که ما هیچ مخالفتی با میزبانی بخش مناطق نداریم.

دکتر کریمی، معاون فرهنگی دانشگاه گیلان درباره برگزاری جلسه هماهنگی‌ با نهادهای گوناگون توضیح داد و گفت: جلسه مورد نظر همین امروز یکشنبه (17 اسفند ماه) برگزار می‌شود تا به امید خدا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و کارها انجام شود. اما به دلیل مصادف شدن با روزهای پایانی سال و با توجه به تعطیلی روزهای عید نیازمند سرعت عمل بیشتری هستیم.

این مدیر همچنین تاکید کرد دانشگاه گیلان برای به جریان افتاد برنامه‌ها نیازمند زمان بیشتری است و توضیح داد: به دلیل نزدیکی روزهای تعطیل سال و ادامه آن تا هفته‌ نخست فروردین ماه نیازمند زمان بیشتری هستیم که از مسئولان دبیرخانه جشنواره خواستیم بخش مناطق حداقل با 10 روز تا آغاز شود تا با خاطر آسوده و انجام هماهنگی‌های مورد نیاز وارد کار شویم.

کریمی اظهار امیدواری کرد بخش مناطق هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در استان گیلان آبرومندانه برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز