خبرگزاری کار ایران

ایران میزبان اسنوکر قهرمانی آسیا؛

اسکندری: اقتدار ایران را به آسیا نشان خواهیم داد/ شهر میزبان بزودی معرفی می شود

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر انفرادی شش توپ و سومین دوره رویداد تیمی قهرمانی آسیا 2015 (ACBS) خرداد سال آینده به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران در مورد این میزبانی گفت: برای گرفتن این میزبانی رایزنی های بسیاری را با مسئولان کنفدراسیون آسیا انجام دادیم و توانستیم این رویداد مهم قاره ای را به کشورمان بیاوریم.

وی در ادامه افزود: ستاد برگزاری این مسابقات تشکیل شده و تاکنون جلسات هماهنگی کمیته های مختلف به منظور برگزاری مطلوب این رقابت ها در محل فدراسیون برگزار شده است.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان در مورد محل برگزاری چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر انفرادی شش توپ متذکر شد: تاکنون چند شهر را مورد برسی قرار دادیم که هماهنگی های لازم انجام شده است و به زودی شهر میزبان مسابقات اعلام خواهد شد.

نایب رئیس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا با اشاره به تیم های حاضر در این مسابقات یادآور شد: تاکنون بیش از 16 تیم آسیایی برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و تیم ملی کشورمان با تشخیص کمیته و کادر فنی تشکیل اردو خواهند داد تا با آمادگی لازم در این مسابقات شرکت کنیم.

اسکندری در پایان تصریح کرد: این ورزش مورد تائید مراجع عالیقدر کشورمان قرار گرفته است و در نظر داریم با نظر مساعد مسئولین صدا و سیما نسبت به پخش این رقابت ها از شبکه های تلویزیونی و جذب حامیان مالی اقدام کنیم و در همین راستا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آسیا نشان دهیم.

کد خبر : ۲۵۸۶۹۶