خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

سوره کوثر، سند زوال ناپذیری حضرت زهرا(س) است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۶۹۳

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ذات اقدس الهی با انزال سوره کوثر در واقع سند زوال ناپذیری صدیقه طاهره را نازل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان « حجت اسلام سید عبدالصاحب حسینی » درمراسم سوگواری حضرت صدیقه طاهره که با حضور بانوان مبلغه بسیجی در بیت الانصار کاشان برگزار شد.گفت سوره «کوثر»  سند زوال ناپذیری حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) است.

وی افزود: عده‌ای از مشرکان، بدخواهان و معاندان براساس سنت های باطلی جاهلیت گفتند پیغمبر بعد از وفات نام و مکتب و یادش از بین می‌رود زیرا خداوند به او پسری عطا نکرده است، لذا ذات اقدس الهی با انزال سوره کوثر در واقع سند زوال ناپذیری صدیقه طاهره را نازل کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان رضایت خدا را شاخصه رفتار و گفتار فاطمه زهرا(س) عنوان کرد و افزود: فاطمه(س)، در اوج علاقه ای که به همسرش داشت باز هم محبت و رضای خدا را بالاتر می دانست.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: شاهد مثال این موضوع، فرازهایی از مناجات حضرت است که « یا رب لیست من احد غیرک تئلج بها صدری و تسرّبها نفسی و تقربها عینی» و حضرت می فرمایند خداوندا، احدی به جز تو سینه ام را خنک نمی کند و نفسم را مسرور نمی نماید و هیچ کس جز تو چشم مرا روشنی نمی دهد.

وی خاطر نشان کرد: کسی که محور رضایت و خشم خدا قرار می گیرد می تواند الگویی نه تنها برای انسان ها بلکه برای امامان و پیشوایان الهی باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به توجه کردن به خاندان عصمت و طهارت نیاز دارد خاطر نشان کرد: بانوان باید به ساحت حضرت زهرا (س) توجه بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی درباره جایگاه شخصیتی حضرت زهرا(س) بیان کرد: رفتار ایشان در تمامی ابعاد زندگی مانند عرصه سیاست، دفاع از ارزش ها، عبادت و تربیت فرزندان و مسائل خانه و خانواده الگوی تمام عیار است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز