خبرگزاری کار ایران

مدیرآموزش و پرورش کاشان خبر داد :

آماده بودن هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی درکاشان

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۶۶۸

مدیرآموزش وپرورش کاشان گفت: برای اولین بار درمنطقه کاشان با برگزاری دو جلسه مشترک با مدیریت آموزش وپرورش آران وبیدگل توانسته‌ایم از ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های این دوشهرستان برای پذیرش مسافران درایام نوروز استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان خدمتی مدیر آموزش و پرورش کاشان در نشست خبری با اصحاب رسانه وخبرنگاران شهرستان کاشان با اعلام این مطلب گفت: استفاده از دانش آموزان موذن در ایام نوروز به منظور ترویج فرهنگ قرآن ونماز از مهم‌ترین کارهای فرهنگی در ایام نوروز درکاشان است.

وی ازتعامل سازنده با کلیه نهادهای شهرستان کاشان در ترویح فرهنگ سلامت، گردشگری و شهروندی خبرداد و گفت: اخیرا برای توسعه آموزش و پرورش کاشان تفاهم نامه‌هایی را با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پرشکی، میراث فرهنگی، دانشگاه آزاداسلامی و خانه کتاب کاشان امضا نموده‌ایم تا بتوانیم از ظرقیتهای این بخش‌ها استفاده کنیم.

کاشان از کبود فضاهای آموزشی رنج می‌برد

 مدیر آموزش و پرورش کاشان درادامه ضمن اشاره به فعالیتهای ۷ ماه گذشته دراین اداره، کمبود فضاهای آموزشی دراین شهرستان را به عنوان مهم‌ترین مشکل دراین حوزه عنوان کرد. یاد آوری نمود: شهرستان کاشان باداشتن ۲۱مدرسه دونوبته وفضاهای آموزشی با عمربیش از ۵۰ سال از نظر فضاهای آموزشی درمضیقه است.

وی تصریح کرد: هرچند حضور خیرین درساخت فضاهای آموزشی این شهرستان قابل تقدیر است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب تامین فضاهای آموزشی این شهرستان هنوز فاصله زیادی وجود دارد.

وی از اختصاص یک میلیارد تومان توسط شورای اسلامی شهرکاشان برای احداث خانه معلم دراین شهرستان خبر داد و گفت: دلیل تاخیر در احداث خانه معلم کاشان به خاطر نغییرات انجام شده در نقشه ساختمان آن بوده است.

وی با اشاره به اینکه خانه معلم کاشان با مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۵۰۰ متر مربع در سه طبقه در خیابان امیرکبیر جنب هتل نگارستان کاشان درحال ساخت است گفت: آشپزخانه خانه معلم کاشان اوایل سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی میزان آورده خیرین ودولت برای ساخت ۷۰ کلاس درس در شهرستان کاشان درسالجاری را بالغ بر۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سهم دولت دراین بخش ۳ میلیارد تومان وسهم خیرین نیز ۳ میلیارد تومان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با تاکید براینکه هیچ موقع خودم را درگیر مسائل سیاسی نکرده ونخواهم کرد تصریح کرد: مهم‌ترین سیاست کاری اینجانب درآمورش وپرورش کاشان پای بندی به مصالح دینی براساس منویات مقام معظم رهبری است.

خدمتی ضمن تشکر وقدردانی از خبرنگاران فعال شهرستان کاشان از پایان دوره آموزش خبرنگاری دانش آموزی در بیست هقتم اردیبهشت سال آینده خبرداد و گفت: دراین مراسم از خبرنگاران فعال شهرستان کاشان تجلیل وقدردانی به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز