خبرگزاری کار ایران

شرایط خیلی خوبی نداریم؛

شاهین‌طبع: 8 بازیکنم سرماخورده‌اند/ جامعه باید درباره هاشمی قضاوت کند!

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد از سرماخوردگی 8 بازیکن‌اش پیش از دیدار برابر مهرام خبر داد.

مهران شاهین‌طبع به خبرنگار ایلنا گفت: دیداری استثنایی را مقابل هفت‌الماس قزوین برگزار کردیم و به صدر جدول صعود کردیم. آن‌ها تیم جوان، خوب و با انگیزه‌ای دارند و کادر فنی کاربلدی هم هفت‌الماس را هدایت می‌کند. فکر می‌کنم با توجه حاشیه‌هایی که برای این تیم در هفته گذشته بوجود آمد، شاگردان اسلامی را از نظر روحی تحت تاثیر قرار داد. ‌بازیکنان هفت‌الماس در کوارتر نخست بازی پایاپایی را با ما انجام دادند اما به مرور زمان قوای روحی و جسمی‌ آن‌ها تحلیل رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به 3 نفره‌شدن هفت‌الماس، بهتر نبود مراعات تیم‌ حریف را می‌کردید؟ توضیح داد: ما چاره‌ای نداشتیم. من بازیکنان نیمکت‌نشینم را به میدان فرستادم اما آن‌ها تنها 24 ثانیه زمان مالکیت توپ را در اختیار داشتند و باید پرتاب  انجام می‌دادند.

سرمربی دانشگاه‌آزاد درباره دیدار تیمش برابر مهرام اظهار کرد:‌ درباره این بازی نظر خاصی ندارم. فقط این را می‌گویم بچه‌های ما تا امروز با همه وجود بازی کردند و در آینده هم به همین ترتیب ادامه می‌دهند. البته باید بگویم در سفر به مشهد 8 بازیکن ما دچار سرماخوردگی شدند و امیدوارم تا مسابقه با مهرام به مرز آمادگی برسند.

شاهین‌طبع با اشاره به مشکلات‌مالی دانشگاه‌آزاد گفت: مجموعه دانشگاه‌آ‌زاد 22 تیم دارد و ما یکی از آن‌ها هستیم. بدون‌شک مسئولان این مجموعه با مشکلات فراوان مالی روبرو هستند. به هر حال برای ما برد و باخت اهمیت ندارد و خوشحالیم با همه مشکلات،‌ تمام تلاشمان را بکار می‌بندیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر حاشیه‌‌هایی که بین او و مصطفی هاشمی سرمربی مهرام در فصل پیش بوجود آمد، بیان کرد: راجع به سرمربی‌مهرام نظری ندارم. جامعه باید درباره هاشمی قضاوت کند. همه هم من را می‌شناسند، هم وی را.

کد خبر : ۲۵۸۳۸۸