خبرگزاری کار ایران

نفت تا لحظه آخر جنگید؛

سامری: برنده واقعی ما هستیم/ ایوان باید تمرکز داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۰۸۵

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معتقد است شاگردانش برنده واقعی دیدار برابر مهرام‌ بودند.

هماد سامری پس از شکست 94 بر 91 نفت آبادان برابر مهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار کرد: پس از نتیجه ضعیفی که هفته پیش در گرگان گرفتیم و به دلیل به هدررفتن پرتاب‌های متعدد و ناهماهنگی بازیکنان خارجی برای‌ ما رقم خورد، نیاز به یک برد روحیه‌بخش داشتیم. ما برای پیروزی به تهران ‌آمدیم و با تمام وجود برابر مهرام ظاهر شدیم.

وی  افزود: صرف‌نظر از اتفاقاتی که در بازی افتاد، باید بگویم شاگردانم برنده واقعی این دیدارند. آن‌ها در جنگی نابرابر و درحالی که بضاعت ما و مهرام قابل مقایسه نبود، تا لحظه آخر با این تیم بزرگ و با شخصیت جنگیدند و در نهایت تسلیم تجربه بالای شاگردان مصطفی هاشمی شدند.

سامری در پاسخ به این پرسش که دلیل تعویض ایوان کولجویچ، بازی‌گردان نفت در لحظات حساس کوارتر چهارم چه بود؟ توضیح داد: ایوان تمرکز‌اش را در لحظات سرنوشت‌ساز این دیدار از دست داد و 2 ترن‌اوور داشت. من مجبور شدم اورا تعویض کنم تا دست‌کم یک دقیقه استراحت کند. او در پست 1 بازی می‌کند و باید تمرکز داشته باشد تا درست تصمیم بگیرد.

سرمربی نفت آبادان درباره درگیری اصغر کاردوست با بازیکنان مهرام گفت: به هرحال بسکتبال بازی درگیرانه‌ای است و کاردوست هم بازیکن پست 5 است. جایی که بازیکنان مدام با هم تنه به تنه می‌شوند و این برخورد‌ها اجتناب ناپذیر است.

وی درپایان افزود: از همه بازیکنانم راضی‌ام و امیدوارم از این بازی درس‌های خوبی گرفته باشند. انشاالله در هفته‌های آینده به روند روبه رشدمان ادامه می‌دهیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز