خبرگزاری کار ایران

تالار هنر روز سه‌شنبه تعطیل است/ شروع اجرای دو نمایش از پنجشنبه

کد خبر : ۲۵۷۰۳۶

اجرای هنرمندان دو نمایش «خیاط کوچولوی شجاع»، «تیستو سبزانگشتی» و تعطیلی تالار هنر به مناسبت فرا رسیدن «شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)» سه خبر دریافتی از این مجموعه فرهنگی هنری هستند.

به گزارش ایلنا، اجرای هنرمندان نمایش «خیاط کوچولوی شجاع» نوشته اوراندهریس ترجمه سیدحسین فدایی حسین به کارگردانی  محمد صمدی روز دوشنبه مورخ 11اسفند 1393 ساعت 18 برگزار خواهد شد.

قصه خیاط کوچولوی شجاع: روزی روزگاری خیاط کوچلویی بود که از مکانی به مکان دیگرمسافرت می‌کرد، او قد کوتاهی داشت ولی درعوض بسیار شجاع بود. در مسیرخود به قصری رسید که توسط دو ملکه اداره می‌شد ولی تمام افراد قصر از ترس غولها فرار کرده بودند...

آهنگساز، آرش عزیزی، بازیگران، محمد الله دادی، حمید بهشتی، فیروزه جباری نیک، زهرا ناظری، هیراد محمدی، امیرحسین صمدی

تالار هنر به عنوان مرکز تئاتر کودک و نوجوان در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده واقع شده است.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند با شماره رزرو 09109835929 تماس بگیرند.

اجرای هنرمندان نمایش "تیستو سبزانگشتی "در تالار هنر

همچنین اجرای ویژه هنرمندان نمایش"تیستوسبزانگشتی" نوشته بهار طاهری و رامین کهن به کارگردانی رامین کهن از روز دوشنبه مورخ 11اسفند ماه1393 ساعت 19:30 برگزار خواهدشد.

داستان « تیستوی سبز انگشتی» در رابطه با کودکی است که پدرش یک کارخانه بمب و موشک سازی دارد، تیستو که سرزمینش در حال جنگ است دارای یک قدرت جادویی در سر انگشتانش می‌شود به شکلی که به هرچه دست می‌زند سبز می‌شود، وی با کمک دوستش عمو سیبیلو باغبان خانه شان و نیروی جادویی‌اش؛ می‌تواند جلوی یک فاجعه را بگیرد.

سعید ابک (عمو سیبیلو)، روشنک کریمی (نانا)، پرویز حاجی‌زاده ( آقای میرپوال)، امین پروین (تیستو)، پریسا رفیعی (آنا)، الهام ایروانی (مردم شهر، مباشر کارخانه)، بهار سیف (مردم شهر، منشی کارخانه)، نرگس مقیمی (مردم شهر ، پرستار)، امیر عباسیان (مردم شهر) در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

لازم به ذکر است گروه برای مخاطبان هفته‌ی اول تخفیف ویژه در نظر گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند از 15تا 22 بهمن ماه بلیت این نمایش را با تخفیف ویژه از سایت تیوال به آدرس http://www.tiwall.com/theater/teisto-sabzangosht خریداری کنند.

تعطیلی تالارهنر به مناسبت «شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)»

با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به اطلاع میرساند نمایشهای "خیاط کوچولوی شجاع" و "تیستو سبز انگشتی" در تالار هنر روز سه‌شنبه 12 اسفند  و چهارشنبه 13 اسفند 1393 روی صحنه نمی‌رود.

 اجرای این نمایش‌ها از روز 14 اسفند1393 پنجشنبه شروع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز