خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی؛

هیئت امنای 35 مسجد منطقه آزاد انزلی زیر پوشش بیمه قرار گرفتند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت:هیئت امنای 35 مسجد منطقه آزاد انزلی زیر پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از انزلی، رضا مسرور ظهر امروز در جمع اعضای هیئت امنای مساجد محدوده منطقه آزاد این شهرستان اظهار کرد:طرح بیمه شدن هیئت امناهای مساجد منطقه انزلی در جهت قدردانی از تلاش های اعضا و در استمرار بخشیدن به فعالیت های مذهبی است.

وی افزود: بر اساس این طرح هیئت امنای 35 مسجد 29 روستای محدوده منطقه آزاد از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی زیر پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه اقدام های خوبی در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی گردشگری این سازمان انجام شده است، یادآور شد: تامین امنیت خیران، انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی و خدمات رسانی در امور دینی به شهروندان و سرمایه گذاران از جمله این اقدام ها به شمار می رود.

وی برگزاری نخستین تجمع عاشوراییان در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در هفتم محرم امسال را نمادی ازهمکاری، عطوفت، همراهی و هم‌افزایی هیئت‌ امنا منطقه خواند وگفت: طی ماه های آینده پروژه های خوبی در منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های اخیر سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: اقدام سازمان منطقه آزاد انزلی برای بیمه مسئولیت مدنی مساجد محدوده خود یک ابتکار ارزشمند و قابل تقدیر است .

حجت الاسلام جمال یاری ،سازمان مذکور را با وظایف اقتصادی خواند که توجه ویژه آن به فرهنگ و امور دینی قابل تامل است.

وی با اشاره به اینکه هویت مردم کشورناشی از فرهنگ دینی است،بیان کرد: مساجد نقش بسزایی در شکل گیری این هویت ایفا می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: بیمه مساجد و خدمتگذاران آن به واقع کاری بسیارارزشمند است.

در پایان این جلسه بیمه نامه های مسئولیت مدنی روسای هیئت امنا مساجد محدوده منطقه آزاد انزلی اهداء شد.

کد خبر : ۲۵۶۹۸۶