خبرگزاری کار ایران

توهینی به کی‌روش نکردم؛

ترابیان: نیازی ندارم کسی حرفم را تایید کند/آبروی کشورم وسط بود حرف حق را زدم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۸۳

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل اینکه اطلاعات لازم در مورد پرداخت پول به کی‌روش را داشتم در این زمینه حرف زدم و اگر فدراسیون حرفم را تایید نکند از مردم عذرخواهی می‌کنم.

عباس ترابیان درباره اینکه دیگر پست مدیریتی در فدراسیون فوتبال ندارد اما چگونه ادعا کرده کارلوس کی‌روش تمام مطالبات خود را از فدراسیون دریافت کرده بیان داشت: من در مارکتینگ فدراسیون هستم اما درباره مسائلی مانند بین‌الملل و فنی فعالیت نمی‌کنم. بنا به حضورم در کمیته‌بازاریابی فدراسیون‌فوتبال در مسائل ورود و خروج پول اطلاعاتی دارم و بنا به اطلاعاتی که داشتم اظهارنظر کردم و گفتم فدراسیون بدهکار کی‌روش نیست.

وی درباره اینکه چرا اعضای فدراسیون از جمله کفاشیان از این حرف او حمایت نکردند، گفت: من نیازی به حمایت X و Y ندارم. من آدم آزاد و مستقلی هستم من وقتی دیدم آبروی کشورم وسط است حرف حق را زدم. کی‌روش می‌گوید تا خرخره به او بدهکاریم در حالیکه اینطور نیست. من به او توهین نکردم، بلکه در راستای تثبیت حقانیت فدراسیون حرف زدم.

 ترابیان درباره اینکه در شرایط حساس فعلی که بحث ماندن و رفتن کی‌روش مطرح است آیا بیان چنین حرفی به جا بود، تاکید کرد: شرایط حساس هم باشد عیبی ندارد اما همواره وقتی خواستیم حرفی را بزنیم آن را به وضعیت حساس ربط دادند در حالیکه من سرم را پایین انداختم ادعایی هم ندارم و بدون حقوق کار می‌کنم ضمن اینکه شاید برخی بگویند با قطع همکاری من با کی‌روش حساسیت‌هایی وجود داشته باشد اما این قبیل مسائل همیشه وجود دارد.

وی افزود: کی‌روش فدراسیون را زیر سوال برده در حالی که تا خرخره پول گرفته اگر نگرفته بگوید من هم از مردم عذرخواهی می‌کنم.

ترابیان درباره اینکه برای حرف‌های خود مدارکی دارد، بیان داشت: مدرک لازم نیست مگر دادگاه تشکیل شده یا حرف من غلط است؟ خود  فدراسیون بگوید من اشتباه می‌کنم حرفم را تصحیح خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز