خبرگزاری کار ایران

توسط حزب اسلامی کار

میزگرد بررسی «شعار سال» از دیدگاه اصلاح‌طلبی برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۵۶۹۷۸

میزگرد بررسی تحلیلی سال «اقتصاد ، فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی» از دیدگاه اصلاح‌طلبی توسط سازمان جوانان حزب اسلامی کار برگزار می‌شود.

میزگرد تحلیلی سال «اقتصاد ، فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی» از دیدگاه اصلاح‌طلبی توسط حزب اسلامی کار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، میزگرد بررسی تحلیلی سال «اقتصاد ، فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی» از دیدگاه اصلاح‌طلبی توسط سازمان جوانان حزب اسلامی کار برگزار می‌شود.

در این میزگرد حسین کمالی مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دبیر کل حزب اسلامی کار،‌ آذر منصوری تحلیلگر اقتصادی اصلاح‌طلب،‌ الیاس حضرتی عضو حزب اعتماد ملی، رخشان بنی‌اعتماد کارگردان و فیلم ساز اجتماعی، عبدالحسین مختاباد عضو شورای شهر تهران و موسیقی‌دان و امیر عبدالحسینی فعال فرهنگی و هنری و مدرس دانشگاه سخنرانی خواهند کرد.

همچنین احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات،‌ محمد قوچانی روزنامه نگار اصلاح طلب و عضو شورا مرکزی کارگزاران سازندگی و سایر هنرمندان و فعالین فرهنگی و هنری مهمانان ویژه این نشست هستند.

این نشست روز چهارشنبه 13 اسفند از ساعت 15.30 الی 18 در سالن اجتماعات حزب اسلامی کار واقع در خیابان ولیعصر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز