خبرگزاری کار ایران

در مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل از احسان حدادی و لیلا رجبی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۴۰

مراسم تجلیل از قهرمانان دو و میدانی خراسان رضوی در سالن باغبانباشی مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، رئیس فدراسیون دوومیدانی و مسئولان ورزشی استان برگزار شد، با اهداء هدایایی از احسان حدادی و لیلا رجبی قهرمانان ورزش دو و میدانی تقدیر شد.

در آغاز این مراسم، رئیس هیئت دو و میدانی استان با اشاره به امکانات خوب دو و میدانی در خراسان رضوی، خواستار کمک فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان شد و گفت: امیدوارم فضای خوبی برای قهرمان پروری در استان با توجه به ظرفیت بالای ورزشکاران این رشته داشته و شاهد پیشرفت های بهتر و بیشتری در این زمینه باشیم.

احسان حدادی نیز در این مراسم گفت: سال آینده در مشهد اردو خواهم داشت و امیدوارم تا آن زمان با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، پیست تارتان سالن باغبانباشی تجهیز شده باشد.

در پایان این مراسم شاد و مفرح از محمدرضا خوش‌باطن پیشکسوت دو و میدانی استان، استاد علی باغبانباشی قهرمان دوی ماراتن جهان، خانواده شادروان معدلی و دختران و پسران دو و میدانی کار باشگاه افضل توس که مقام قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات بین‌المللی تهران را به دست آورده بودند، تجلیل و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز