خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نفت گیلان:

۹۴ جایگاه سوخت CNGو ۱۱۲ پمپ بنزین به مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۳۳

در 11 ماه گذشته کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی نشانه مدیریت مصرف است و باید همواره صرفه‌جویی لازم صورت پذیرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، فردین چراجی دقایقی پیش در نشست با خبرنگاران خبرگزاری های گیلان رسالت شرکت فرآورده‌های نفتی را خدمات‌رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: در زمستان امسال توانستیم با حداکثر توان خود سوخت‌رسانی عادی را در مناطق استان انجام دهیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان تصریح کرد: برای نخستین بار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان جزو واحدهای خدماتی منتخب سبز کشور معرفی شد و مقام به دست آورد که هفته آینده لوح زرین خود را از دست رئیس جمهوری در تهران دریافت می‌کنیم.

وی از کاهش یک‌درصد مصرف تمام فرآورده‌های نفتی گیلان در 11 ماه گذشته خبر داد و گفت: امسال تمام سوخت ماشین‌آلات کشاورزی گیلان برای شخم زمستانه را فراهم کردیم.

وی کاهش آلایندگی، عدم آلودگی آب، هوا و خاک را از دلایل این انتخاب در ارزیابی زیست‌محیطی عنوان کرد و گفت: برای آمادگی جایگاه‌های بنزین و سی‌.ان‌.جی در حوزه‌های مختلف بازرسی‌ها توسط همکاران انجام می‌شود.

چراجی به قیمت سی‌.ان‌.جی در استان اشاره کرد و متذکر شد: سی‌.ان‌.جی با برند مختلف وارد کشور و گیلان می‌شود و واحد اندازه‌گیری بر مبنای جرمی است.

وی درباره توزیع بنزین یورو 4 تصریح کرد: بنزینی که اکنون توزیع می‌کنیم در حد یورو 4 است و برای توزیع این بنزین اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسئول درباره قیمت بنزین در سال جدید خاطرنشان کرد: برای نوروز 94 افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی نداریم و با همان نرخ سابق عرضه می‌شود.

چراجی کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در 11 ماه گذشته را نشانه مدیریت مصرف دانست و یادآور شد: باید همواره صرفه‌جویی لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قیمت هر یک‌کیلوگرم سی‌.ان‌.جی با 600 تومان عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: واحد اندازه‌گیری سوخت سی‌.ان‌.جی در گیلان به کیلوگرم عرضه و به صورت جرمی اداره می‌شود، افزایش قیمت در این زمینه نداشتیم و تنها تغییر واحد اندازه‌گیری صورت گرفته است.

وی از راه‌اندازی نرم‌افزار قابل نصب در گوشی‌های همراه برای مکان‌یابی جایگاه‌های سوخت در گیلان خبر داد و یادآور شد: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت نفت نرم‌افزار مذکور را در گوشی‌های خود نصب کنند و از جایگاه‌های سوخت در نوروز اطلاع داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز