خبرگزاری کار ایران

دخالتی در امور واگذاری باشگاه نمی‌کنیم؛

افجه‌ای: خبری از انحلال باشگاه‌استقلال ندارم/نگران شکایت توزی نیستیم!

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۷۴

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد که خبری از احتمال انحلال دو باشگاه بزرگ پایتخت ندارد.

سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به صحبت‌های مطرح شده از سوی سازمان‌ خصوصی‌سازی درباره اینکه اگر سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار نشوند منحل می‌شوند، بیان داشت: در جریان این اتفاقات نیستم، چراکه اعضای هیات‌مدیره دخالتی در این زمینه نمی‌کنند. ما وظیفه‌ای که وزارت‌ورزش بر عهده ما گذاشته را انجام می‌دهیم و دخالتی نمی‌کنیم تا حرف و حدیثی ایجاد نشود. سازمان خصوصی‌سازی هم کار خود را انجام می‌دهد اما در مورد احتمال پیدا نشدن مشتری برای خرید سهام باشگاه و انحلال آنها در جلسه هیات‌مدیره صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نه شخصا و نه در هیات‌مدیره در مورد خرید سهام باشگاه ورود نکردیم، شاید نظر شخصی داشته باشیم اما اختیار باشگاه‌استقلال در اختیار وزارت‌ورزش است که آنها هم امور را  به سازمان خصوصی‌سازی واگذار کرده‌اند. ما وظیفه داریم شرایط را برای تسریع بخشیدن این موضوع فراهم کنیم، الان هم منتظر آگهی مزایده هستم.

افجه‌ای درباره اینکه اعضای هیات‌مدیره استقلال هفته‌ها است در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شوند و گفته می شود به دلیل حساسیت بهرام افشارزاده است گفت: این شاید استنباط شما باشد اما اینطور نیست. در تمرینات کادر فنی قوی داریم که اگر ما هم حاضر نباشیم بتواند اوضاع را سر و سامان دهد. ما هم سعی می‌کنیم به رتق و فتق امور مالی باشگاه بپردازیم تا تیم با آرامش کار خود را پیش ببرد. آنقدر هم کار سر ما تلنبار شده که وقت انجام کار دیگری را نداریم.

 سخنگوی‌استقلال درباره شکایت توزی گفت: ما تا دوشنبه هفته‌آینده وقت داریم پول توزی را بدهیم و به دنبال راهکاری هستیم یا به صورت‌اقساط یا پول حضور بازیکنان‌مان در جام‌جهانی که در فیفا است این بدهی را پرداخت کنیم اما جای نگرانی نسیت. این مشکل را حل خواهیم کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز