خبرگزاری کار ایران

شجاعی خبر داد:

اتحادیه باشگاه‌های تیراندازی با کمان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۷۲

نشست بحث و تبادل نظر پیرامون تشکیل اتحادیه باشگاه داران تیراندازی با حضور بیش از 25 نفر از باشگاه داران سراسر کشور در محل فدراسیون تیرو کمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون تیروکمان در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: ما یکی از خواسته های مان این است و همچنین اعتقاد داریم هر حرفی از یک ورزش گفته می شود تمامی افرادی که به نوعی در آن ورزش حضور دارند صاحب آن ورزش و فدراسیون هستند و ما هم وظیفه داریم در آن مجموعه آنها را قرار دهیم و مسیر هم‌افزایی باهم داشته باشیم و در اجرای برنامه های فدراسیون در کنار ما باشید.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما اتحادیه ها، انجمن ها یا تشکیل نمی شوند یا اگر تشکیل شوند نقشی را بازی نمی کنند. بنده در مجمع عمومی فدراسیون به روسای هیات ها این بحث را گفتم که شما هستید که باید انتقاد کنید. شما باید در کنار ما باشید. شما رای دارید . ما دنبال این هستیم جامعه تیراندازی با کمان را زنده اش کنیم.

وی ادامه داد: در مورد بخشی از برنامه های ما که در تقویم سالیانه می آید هدف در واقع این است که با کمک شما باشگاه ها بتوانیم آنها را محقق کنیم. ما بر فرض در بخش های آموزش، پژوهش و مسابقات هزینه می کنیم تا این بخش ها را برگزار کنیم. چه بهتر بخش خصوصی که شما هستید و این ورزش متعلق به شماست مجری این برنامه ها شوید.

شجاعی تصریح کرد: همه دوستانی که در تهران و همچنین خارج از تهران حضور دارند توانی کمتر از ما ندارد. شاید از نظر تجربه، علم، تخصص و.. فدراسیون شرایط بهتری داشته باشد اما مطمئنا دلسوزی شان از ما بیشتر است. به همین دلیل ما امروز در خدمت شا هستیم و فدراسیون به همکاری شما نیاز دارد.

رئیس فدراسیون تیروکمان اضافه کرد: ما به دنبال این امر هستیم تا بتوانیم انجمن یا اتحادیه باشگاه داران را تشکیل دهیم. یعنی یک موسسه و یک تشکیلاتی تعریف شده و معنا دار که جایگاه حقیقی آن مشخص شود. وقتی جایگاه حقوقی شکل گرفت ما روز به روز می توانیم ماهیت و هویت بیشتری به این انجمن بدهیم و هم فدراسیون بتواند در بسیاری از کارهایش در واقع انجمن را در کنار خودش ببیند. امیدوارم بعد از آن، اتحادیه داوران، ورزشکاران و مربیان را تشکیل دهیم. چهار تشکلی که قطعا می‌تواند سهم بسزایی در رشد و توسعه این رشته در کشور داشته باشد.

شایان ذکر است، در پایان و پس از استماع سخنان چند نفر از حاضرین 11 نفر کاندیدای هیات موسس شدند و قرار شد در مورد اساسنامه و هیات مدیره تصمیم گیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز