خبرگزاری کار ایران

محمدعلی بهمنی؛ رئیس شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۶۱

ریاست شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی با حکم پیروز ارجمند به محمدعلی بهمنی سپرده شد / حسن ریاحی نیز به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب شد.

اختتامیه سی امین جشنواره موسیقی فجر از ساعت ۱۹ در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم با گرامیداشت یاد مشفق کاشانی؛ ریاست شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی با حکم پیروز ارجمند به محمدعلی بهمنی سپرده شد.

حسن ریاحی که تاکنون دبیر ۸ جشنواره موسیقی فجر بوده نیز با حکم علی مرادخانی به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب شد.

حسن ریاحی در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر از افتتاح کانون موسیقی دانان جوان خبر داد که این مسئله از سوی وزیر ارشاد نیز با حمایت روبرو شد و وزیر ارشاد درباره افتتاح این کانون گفت: زمانی که آقای ریاحی ایده تدریس این کانون را به ما دادند ما بسیار خوشحال شدیم و امیدواریم که با تاسیس کانون موسیقی دانان جوان فرصتی برای حضور بیشتر جوانان در عرصه موسیقی فراهم شود.

در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره موسیقی فجر از فخرالدین فخرالدینی(عکاس)، محمدعلی بهمنی(شاعر)، مرجان قنبری مهر(نوازنده ویالن)، اردشیر کامکار(نوازده کمانچه) تقدیر به عمل آمد و تندیس‌های این اساتید توسط حسن ریاحی، علی جنتی، علی مرادخانی و پیروز ارجمند به آنها اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز