خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران:

۴۴۰۰ عملیات امدادی هلال‌احمر در مازندران انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۲۱

امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ ماه سال جاری با اجرای ۴ هزار و ۴۳۸ عملیات امدادی خدمات مورد نیاز را به ۴۴ هزار و ۲۴۶ نفر از مصدومان حوادثارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: امدادگران این جمعیت در ۱۱ ماه سال جاری با اجرای ۴ هزار و ۴۳۸ عملیات امدادی خدمات مورد نیاز را به ۴۴ هزار و ۲۴۶ نفر از مصدومان حوادثارائه کردند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، مهدی ولی‌پور گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ ماه سال جاری با اجرای ۴ هزار و ۴۳۸ عملیات امدادی خدمات مورد نیاز را به ۴۴ هزار و ۲۴۶ نفر از مصدومان حوادثارائه کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد یک‌هزار و ۵۸۱ مورد مربوط به عملیات امداد و نجات جاده‌ای، ۵۵۲ فقره مربوط به امداد و نجات شهری، ۵۷ مورد مربوط به حوادثبرف و کولاک، ۳۴ فقره مربوط به سیل و آبگرفتگی، ۳۰ مورد مربوط به حوادثصنعتی و کارگاهی و ۹۹ مورد عملیات امداد و نجات کوهستان بوده است.

ولی‌پور تصریح کرد: همچنین اجرای ۲۶ فقره عملیات اطفای حریق در اراضی جنگلی و مراتع، یک فقره عملیات امداد در رانش زمین، یک فقره عملیات امداد و نجات در رعد و برق، یک فقره عملیات مربوط به ریزش آوار، پنج مورد مربوط به طوفان و یک‌هزار و ۸۶۰ مورد نیز مربوط به ارائه خدمات مناسبتی از دیگر خدمات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان در ۱۱ ماه سال‌جاری بوده است.

وی افزود: در یک مورد هم از ظرفیت بالگرد امدادی جمعیت هلال‌احمر برای اجرای عملیات امداد و نجات استفاده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خاطرنشان کرد: انتقال ۲ هزار و ۳۶۹ نفر از مصدومان به مراکز درمانی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به یک‌هزار و ۴۳۴ نفر و ارایه خدمات درمان سرپایی و کمک‌های اولیه به ۱۹ هزار و ۷۷۵ نفر از جمله خدمات جمعیت هلال‌احمر استان بوده است.

وی گفت: در این عملیات بیش از ۱۶ هزار و ۷۴۲ نفر روز امدادگر و نجات‌گر در قالب ۵ هزار و ۶۱۴ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۳ هزار و ۳۴۰ دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز