خبرگزاری کار ایران

استاندار قم خبر داد؛

سفر دو روزه رئیس جمهور به قم + تشریح کلی برنامه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۲۰

چهارشنبه ششم اسفند، رئیس جمهور در بدو ورود به شهر قم، حرم حضرت معصومه(س) را زیارت و پس از آن در این مکان مقدس دیدار عمومی با مردم شریف قم خواهد داشت / دیدار با علما، طلاب، نخبگان و برگزیدگان، ایثارگران و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های آقای روحانی در این سفر خواهند بود / ئیس جمهوری در پایان این سفر در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، اهداف و دستاوردهای این سفر را تشریح خواهند کرد.

ایلنا: استاندار قم از سفر دو روزه رئیس جمهور به قم در اواخر هفته ی آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم طی سخنانی با اشاره به نزدیک شدن سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به قم گفت: دیار علم و اجتهاد میزبان چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید در روز چهارشنبه ششم اسفند خواهد بود.

استاندار قم با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به قم دو روزه خواهد بود، به جزئیات برنامه اشاره و تصریح کرد: رئیس جمهور در بدو ورود با حضور در حرم حضرت معصومه(س) و زیارت مضجع شریف کریمه ی اهل بیت(س)، در این مکان مقدس دیدار عمومی با مردم شریف قم خواهد داشت.

وی با اشاره به سایر برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان قم گفت: دیدار با علما، طلاب، نخبگان و برگزیدگان، ایثارگران و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های آقای روحانی در این سفر خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش همچنین از حضور رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان قم خبر داد و گفت: رئیس جمهوری در پایان این سفر در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، اهداف و دستاوردهای این سفر را تشریح خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز