خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر:

بابلسر میزبان دورشته المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۱۸

محل برگزاری مسابقات وزنه برداری در سالن شهید اسماعیل زاده با ۹۵ ورزشکارو رشته دوچرخه سواری در کمربندی جنوبی بابلسراز میدان معلم تا میدان امام حسین با ۷۵ ورزشکار به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر گفت: بابلسر میزبان دورشته المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر سید علی اسد در جلسه فرعی هماهنگی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در مازندران با بیان اینکه نخستین جلسه ستاد شهرستان در ۲۹ دیماه سالجاری با تشکیل ۷ کمیته تشکیل شد, اظهار کرد: ۲۴ رشته ورزشی باحضور یکهزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۶ لغایت ۱۰اسفند در ۱۴ شهرستان استان مازندران به رقابت می پردازند که بابلسر میزبان ۲ رشته ورزشی وزنه برداری و دوچرخه سواری این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور را به عهده دارد.

وی گفت: محل برگزاری مسابقات وزنه برداری در سالن شهید اسماعیل زاده با ۹۵ ورزشکارو رشته دوچرخه سواری در کمربندی جنوبی بابلسراز میدان معلم تا میدان امام حسین با ۷۵ ورزشکار به رقابت خواهند پرداخت.

اسد با اشاره به اینکه حمل نمادین مشعل این دوره از مسابقات، ۹صبح روز شنبه در امامزاده ابراهیم بابلسر خواهد بود، خاطر نشان کرد: حمل مشعل المپیاد از شلمچه درایام الله دهه مبارک فجر آغاز و به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و سپس به تهران، گرمسار و مشهد و در تاریخ ۲۹بهمن وارد استان مازندران و شهرستان گلوگاه شد و پس از طی مسیر در تاریخ ۲اسفند ساعت ۹صبح به شهرستان بابلسر و از آنجا به آستانه مقدس امامزاده ابراهیم و پس از ادای احترام به مقام والای شهیدان تا میدان بلال بصورت نمادین حمل خواهد شد.

رییس ستاد المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستان بابلسر خبرداد: حمل نمادین مشعل این دوره از مسابقات از امامزاده ابراهیم بابلسر توسط ورزشکاران نخبه شهرستان، بهادر مولایی قهرمان وزنه برداری و حسن عباسی قهرمان دوچرخه سورای و در ادامه توسط خانواده معزز شهدا به دست کارگران سپرده خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با تاکید بر هماهنگی کمیته ها و اعضای ستاد گفت: حمایت همه جانبه در برگزاری این مسابقات می تواند موجب تشویق کارگران به امر ورزش و سلامت در کشور باشد.

این مسئول در پایان گفت: مراسم افتتاح المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در روز پنج شنبه هفتم اسفند در سالن شهید سید رسول حسینی در مرکز استان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز