خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

مازندران دروازه فرا ملی برای جنوب روسیه به ویژه آستراخان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۰۵

تفاهمات انجام شده برای توسعه تجاری مازندران و روسیه بسیار موثر است و مسئولان دو استان نیز پیگیر اجرای توافقنامه‌ها هستند.

محمد محمدپورعمران در مصاحبه با رسانه ملی مستقر در مسکو درباره حضور هیئت مازندرانی در روسیه و آستراخان اظهار داشت: مازندران دروازه فرا ملی برای جنوب روسیه به ویژه آستراخان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان مازندران، وی تصریح کرد: با توسعه روابط تجاری میان مازندران و آستراخان امکان انتقال کالاهای کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی هند و کشورهای سی آی اس به جنوب روسیه فراهم می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران از ایجاد کریدور سبز تجاری در دریایی خزر با توسعه روابط تجاری مازندران و آستراخان خبر داد و گفت: طبق پیگیری‌های در دست اقدام محصولات گیاهی مازندران از طریق بندر سالیینکا وارد روسیه شود.

وی خاطر نشان کرد: برای انتقال کالا از مازندران به روسیه زیرساخت‌های تجارت سبز در استان مازندران فراهم شد.

محمدپور عمران اضافه کرد: با طرف روسی در حال رایزنی هستم که میزان توقف کشتی‌های ایرانی را در این بندر کاهش دهد تا مواد گیاهی به موقع وارد بازار روسیه شود.

وی در ادامه دیگر موارد مطرح شده در مذاکرات با طرف روسی را در این مدت برنامه ریزی برای انتقال پول عنوان کرد و گفت: مذاکره برای رد و بدل شدن پول نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران در پایان گفت: تفاهمات انجام شده برای توسعه تجاری مازندران و روسیه بسیار موثر است و مسئولان دو استان نیز پیگیر اجرای توافقنامه‌ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز