خبرگزاری کار ایران

نژادفلاح خبر داد:

توافق نهایی با برانکو و قطبی / انتقاد از برکناری علی دایی!

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۹۱

سرمربی تیم یکی از عوامل عدم نتیجه گیری است. من از درخشان توقع داشتم بتواند به وضعیت پرسپولیس سر و سامان دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از برکناری علی دایی از پرسپولیس، از توافق نهایی با برانکو و قطبی برای هدایت پرسپولبس خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژاد فلاح که در برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، گفت: مطمئن هستم وضعیت پرسپولیس حتی برای هواداران استقلال هم نگران کننده است و آنها دوست دارند رقیب خود را در بهترین شرایط ببینند. هوادار پرسپولیس دوست ندارد تیمش را در این وضعیت ببیند و موقع دیدن بازی تیمش استرس داشته باشد که پرسپولیس می برد یا می بازد.

وی با انتقاد از حمید درخشان افزود: سرمربی تیم یکی از عوامل عدم نتیجه گیری است. من از درخشان توقع داشتم بتواند به وضعیت پرسپولیس سر و سامان دهد.

قائم مقام پرسپولیس با تاکید بر اینکه درخشان گزینه اول سرمربیگری پرسپولیس است، ادامه داد: وی همچنان گزینه اول ماست و قطعا برای هر گونه تصمیم گیری نظر مشورتی او را می خواهیم. درخشان اگر فکر می کند می تواند اوضاع پرسپولیس را درست کند، در تیم خواهد ماند ولی در غیر این صورت اگر قرار به چه کنم، چه کنم است، این اجازه را پیدا می کنیم تغییراتی ایجاد کنیم.

وی همچنین تاکید کرد که با برانکو و قطبی توافقاتی داشته، متذکر شد: توافقات نهایی با برانکو و قطبی انجام شده و حل مشکل مالیاتی آنها به عهده ماست، اما اگر تیم موفق به بردن لخویا شود، تغییرات روی نیمکت منتفی خواهد شد.

نژادفلاح همچنین از اخراج علی دایی از پرسپولیس به شدت انتقاد کرد.

وی درباره حضور احتمالی علی کریمی یا مهدی مهدوی کیادر پرسپولیس نیز گفت: من برای همکاری از این دو بزرگ دعوت می‌کنم، اما اینکه با چه عنوانی به ما کمک کنند را خود آنها تعیین می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز