خبرگزاری کار ایران

رد اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در خصوص اعتبارات سازمان محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۵۱

یکهزار و صد میلیارد تومان نه در دولت محقق شده و نه در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه این سازمان در سال ۹۳، یکهزار و صد میلیارد تومان اعتبار در اختیار داشته ولی به هزینه نگرفته است را رد کرد.

به گزارش ایلنا؛ سید محمد مجابی در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه سازمان حفاظت محیط زیست در سال ۱۳۹۳ یکهزار و صد میلیارد تومان اعتبار در اختیار داشته ولی به هزینه نگرفته، گفت: چنین مبلغی نه در دولت محقق شده و نه در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: بر اساس بند ه تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ مقرر شد برای شهرهای دارای جمعیت بیش از یک میلیون نفر و یا آلوده، عوارض خاصی با تشخیص سازمان حفاظت محیط زیست تعیین و به تصویب هیات دولت برسد که پس از اخذ در خزانه دولت، صد در صد آن به شهرهای مذکور اختصاص یابد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست مجابی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست در راستای اجرایی شدن این بند قانون بودجه ۹۳ در جلسات کمیته مربوط به آن شرکت و پیشنهاداتی از جمله افزایش قیمت بنزین و یا عوارض آلودگی را ارائه کرد که به دلیل اثر تورمی در کشور به تصویب دولت نرسید.

گفتنی است، کل بودجه سازمان حفاظت محیط زیست در سال ۹۳ حدود یک دهم هزار و صد میلیارد تومان اعلامی نماینده است و این آدرس اشتباهی از میزان اعتبارات سازمان محیط زیست است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز