خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان:

کاشان از ظرفیت رسانه‌ای و مطبوعاتی فوق العاده‌ای برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۲۵

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها صاحبان قدرت فکری و نماینده افکار عمومی جامعه هستند، باید مطالبه‌گری برزمین مانده حق مردم را از مسئولین و نمایندگان ملت داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها صاحبان قدرت فکری و نماینده افکار عمومی جامعه هستند، باید مطالبه‌گری برزمین مانده حق مردم را از مسئولین و نمایندگان ملت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «رضا صفری» مسئول بسیج رسانه سازمان بسیج استان اصفهان در مراسم بهره‌برداری از دفتر بسیج رسانه کاشان گفت: رسانه ها در حال حاضر از موثرترین، برنده ترین و کار آمدترین ابزارهای جنگ نرم هستند.

وی رسالت رسانه سازمان بسیج را مقابله با تهدیدات و چالش هایی که دشمن از قبل جنگ نرم برنظام اسلامی وارد می‌کند دانست و گفت: سازمان بسیج رسانه با در اولویت قراردادن تشکیل جبهه گفتمان انقلاب اسلامی جهت نشراین گفتمان پا به عرصه ورود گذاشت.

وی از رسانه‌ها به عنوان قدرت مدیریت افکار عمومی در دنیا نام برد و گفت: اگر زمانی مولفه‌های قدرت را جمعیت، اقتصاد و قدرت نظامی عنوان می‌کردند در حال حاضر بر مدیریت افکار عمومی در دنیا رسانه‌ها جزء مولفه‌های قدرت هستند.

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به اینکه هر کشوری که بتواند افکار عمومی را در دست بگیرد صاحب قدرت خواهد بود گفت: به خاطر همین این است که نظام سلطه سرمایه‌گذاری کلانی در بخش رسانه‌ها کرده است.

وی بخش عمده رسانه‌های دنیا را در دست استکبار جهانی به منظور مقابله با نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در کشورمان نیز باید در بعد داخلی و خارجی رسانه‌ها را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها ی داخلی نقش مهمی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس دارند گفت: متاسفانه با عدم تبیین درست ابعاد مختلف رشادتها، مجاهدتها و گنجینه‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس به عنوان یک خلاء در کشورمان روبرو هستیم.

صفری ترکیب نیرو و تقویت جریان رسانه‌ای در سطح کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها را از اهداف بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها صاحبان قدرت فکری و نماینده افکارعمومی جامعه هستند باید مطالبه گری برزمین مانده حق مردم را از مسئولین و نمایندگان ملت داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به اینکه تولیدمحتوا و ادبیات نظری و گوشهای شنوا در پودمان انقلاب اسلامی کم نداریم ولی وسیله‌ای برای انتقال این پیامها اینها کم داریم گفت: وظیفه و رسالت عمده اصحاب رسانه کشورمان انتقال دستاوردها و پیامهای انقلاب اسلامی ایران به داخل و خارج از کشور است.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه می‌تواند در مقابله با ترفندهای دشمنان به ما کمک کند: کار سازمان بسیج رسانه انسجام بخشی و تربیت نیرو برای جریان رسانه است.

صفری تربیت نیرو و مدیریت برای جریان رسانه در انسجام بخشی رسانه‌ای را از اهداف سازمان بسیج رسانه در سطح کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: یک بسیجی در عرصه رسانه باید مطالبه گری بر زمین مانده انقلاب که مطالیلت برحق مردم است را پیگیری کند.

وی خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان تصریح کرد: امیدوارم با همکاری شما دوستان در سطح بسیج و در عرصه رسانه‌ها شاهد شکوفایی هرچه بیشتر بستر رسانه انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی از استان اصفهان به عنوان دومین استان رسانه‌ای کشور و کاشان اولین شهر در استان اصفهان از نظر کمیت در رسانه دانست و گفت: با توجه به اینکه کاشان از ظرفیت رسانه‌ای و مطبوعاتی فوق العاده‌ای برخوردار است و اولین شهر توسعه یافته در بعد رسانه‌ای استان اصفهان محسوب می‌شود و ظرفیت راه‌اندازی رسانه‌های بیشتری دارد به عنوان اولین شهر استان اصفهان دفتر بسیج رسانه‌ای را به منظور انسجام بخشی بیشتر رسانه‌ای این شهرستان راه‌اندازی کردیم.

شایان ذکراست با حضور بصیری مسئولان بسیج رسانه کشور و صفری مسئول بسیج رسانه استان اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان دفتر بسیج رسانه کاشان راه اندازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز