خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری در حاشیه سفر رییس قوه قضاییه به لرستان:

تغییر کاربری زمین در دولت جدید به حداقل رسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۲۳

نظام پولی و بانکی ما چالش‌ها و آسیب‌های بسیاری دارد و بی‌انضباطی‌های زیادی تاکنون رخ داده که باید ساماندهی شود.

وزیر دادگستری تاکید کرد: نظام پولی و بانکی ما از چالش‌ها و آسیب‌های بسیاری رنج می‌برد و بی‌انضباطی‌های زیادی تاکنون رخ داده که باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا٬ حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه سفر رییس قوه قضاییه به لرستان در جمع خبرنگاران٬ در مورد تغییر کاربری‌های زمین‌های کشاورزی گفت: در دولت جدید تغییر کاربری زمین به حداقل رسیده و تا کوچک‌ترین اطلاعی به ما رسیده٬ سریعا برخورد کردیم٬ اکنون نیز به محض دریافت اطلاعات درنگ نمی‌کنیم.

وزیر دادگستری ادامه داد: همه روسای دادگستری استان‌ها، مسوولان بازرسی و روسای ادارات جهاد کشاورزی با دقت در حال رصد هستند تا در زمینی تغییر کاربری داده نشده و منابع طبیعی نیز تصرف نشود.

وی درباره تشکیل دادسرای تخصصی محیط زیست٬ اظهار کرد: قرار نیست برای این مساله دادسرای تخصصی تشکیل دهیم. لایحه حفاظت از محیط زیست در حال آماده شده و ما نیز قوانین را برای برخورد و مجازات‌ها و نیز روش دادرسی و پیگیری حقوقی را تغییر خواهیم داد.

پورمحمدی افزود: امیدوارم کاری که برای محیط زیست در دولت در حال انجام است، نظام رسیدگی ما را تغییر مبنایی دهد.

وی در ارتباط با بحثمعوقات بانکی گفت: ‌ بخشی از معوقات برای سازمان‌های دولتی و بخش دیگر مربوط به کشاورزان و مبتلایان به حوادثطبیعی است.

وی با بیان اینکه برخی از معوقات بانکی مربوط به بخش تولید است٬ گفت: در بخش تولید٬ کمی سوء استفاده شده که باید آن را از معوقه صنعتگران و تولیدگرانی که ناخواسته نتوانستند آن را پرداخت کنند٬ از هم تفکیک کرد.

پورمحمدی ادامه داد: اکنون بانک مرکزی و بانک‌های عامل به طور جدی ساماندهی می‌کنند٬ تا وامی که بدون پشتوانه و ضمانت باشد را پرداخت نکند. به طور جدی این مساله را پیگیری می‌کنیم که معوقات تا حد ممکن بازگردانده شود.

وزیر دادگستری تاکید کرد: نظام پولی و بانکی ما چالش‌ها و آسیب‌های بسیاری دارد و بی‌انضباطی‌های زیادی تاکنون رخ داده که باید ساماندهی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز