خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

خط متروی اصفهان - بهارستان، پروژه‌ای مهم برای این دو شهر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۲۸

متروی اصفهان - بهارستان ادامه خط یک مترو اصفهان محسوب می‌شود و انتهای آن به ایستگاه ترمینال صفه ختم می‌شود.

رسول زرگرپور در بازدید از عملیات اجرایی خط متروی اصفهان – بهارستان در جریان کامل روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی و بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهر بهارستان از جمله عملیات اجرایی خط متروی اصفهان - بهارستان وارد این شهر شد.

استاندار اصفهان در بازدید از این پروژه گفت: خط متروی اصفهان - بهارستان، پروژه‌ای اساسی و مهم برای این دوشهر به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این پروژه در دو قطعه A و B به طول حدود ۱۴ کیلومتر در حال اجرا است، تصریح کرد: ‌ متروی اصفهان - بهارستان ادامه خط یک مترو اصفهان محسوب می‌شود و انتهای آن به ایستگاه ترمینال صفه ختم می‌شود.

زرگرپور افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

مدیر ارشد استان به بیان مشکلات اجرای عملیات عمرانی خط متروی اصفهان – بهارستان پرداخت و گفت: بحثتملک و اعتبار این پروژه از مشکلات اساسی آن به شمار می‌رود که در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز