خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز علمی کاربردی هلال کرمانشاه:

مجوز رشته تربیت بدنی به مرکز علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۶۹

مجوز رشته تربیت بدنی با گرایش امداد سوانح ازطرف وزارت علوم به مرکز علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه اختصاص داده شد.

رییس مرکز علمی کاربردی هلال کرمانشاه در نشت هم اندیشی کارکنان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی هلال کرمانشاه، از دریافت مجوز رشته تربیت بدنی با گرایش امداد کوهستان درترم بهمن ماه برای دانشجویان علاقه مند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فریدون صفر علی بااعلام اینکه مرکز علمی کاربردی هلال کرمانشاه آغاز هر ترم تحصیلی نشست هم اندیشی را با روسا و اساتید این مرکز برگزار می کند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست ها تعیین سر فصل‌های آموزشی، برنامه ریزی برای انجام طرح های پژوهشی، یاد آوری قوانین و مقررات آموزشی، نحوه برخورد با دانشجو، نحوه برگزاری کلاس ها، تعیین تاریخ امتحانات و… است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی هلال کرمانشاه به دلیل داشتن شاخصه های مهم که طبق آیین نامه سازمان سنجش کشور مقرر شده است توانسته رتبه برتر در میان مراکز علمی کاربردی هلال احمر کشور و سطح استان را کسب کند.

رییس مرکز علمی کاربردی هلال کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشجویان می توانستند در ۱۰ رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مرکز ادامه تحصیل دهند، بیان کرد: مجوز رشته تربیت بدنی با گرایش امداد سوانح ازطرف وزارت علوم به مرکز علمی کاربردی هلال کرمانشاه اختصاص داده شد.

وی عنوان کرد: درمقطع کاردانی رشته‌های حرفه ای دارویاری، اطفاع حریق، امداد و سوانح، امداد و نجات شهری و تربیت بدنی با گرایش کوهستان، در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته‌های مدیریت امدادسوانح طبیعی، امدادسوانح غیر طبیعی، فرماندهی عملیات در حریق و حوادثو کارشناسی مدیریت خانواده همچنین در مقطع کارشناسی حرفه ای ارشد رشته سیستم اطلاعات مدیریت سوانح در این مرکز تدریس می شود.

صفرعلی با بیان اینکه ۷۰۰دانشجو در مقاطع مختلف در این مرکز مشغول تحصیل هستند، خاطر نشان کرد: ۱۳۵ دانشجو در نیمسال اول تحصیلی با موفقیت فارغ التحصیل و ۲۰۰ دانشجو جدیدالورود برای نیمسال دوم سال تحصیلی جذب این مرکز شدند.

در این نشست ۷۰ تن از اساتید با رییس مرکز علمی کاربردی هلال کرمانشاه و کارکنان مرکز جهت ارائه پیشنهادها، انتقادها و اتفاق نظر در خصوص چگونگی استفاده از راه حل های مناسب جهت پیشرفت علمی دانشجویان و رسیدن مرکز به اهداف عالی گفت گو کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز