خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش:

نیروهای مسلح آماده جانبازی و مجاهدت هستند

کد خبر : ۲۵۳۳۵۲

این اقتدار و صلابت تا همیشه برای ایران باقی می‌ماند و نیروهای مسلح، همواره آماده حراست و پاسداری از مرزهای کشور هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح آماده جانبازی و مجاهدت هستند.

به گراش ایلنا، سرتیپ دوم منوچهر کاظمی، فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح آماده جانبازی و مجاهدت هستند.

وی بیان داشت: سربازان جان برکف امروز آماده‌تر از هر زمان دیگری با اطاعت از فرمانده معظم کل قوا، مدافع حریم مقدس این مرز و بوم می باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش تصریح کرد: نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی امروز جان خود را بر کف دست گرفته و جان‌فشانی می‌کنند.

کاظمی با تأکید بر اینکه تمامی سربازان این مرز و بوم صف به صف در مقابل دشمن ایستاده‌اند، بیان داشت: امروز به برکت رهبری مقتدرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و گوش به فرمانی فرزندان روح‌الله و سربازان نظام در اطاعت از فرامین معظم‌له، دشمنان جرأت تعرض به خاک کشور را ندارند.

وی افزود: این اقتدار و صلابت تا همیشه برای ایران باقی می‌ماند و نیروهای مسلح، همواره آماده حراست و پاسداری از مرزهای کشور هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز