خبرگزاری کار ایران

از امروز و به میزبانی منطقه آزاد اروند؛

جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۸۴

داوران این دوره از مسابقات از سه کشور آلمان، سوریه و مصر هستند که قرار است در حدود ۱۵۰ اسب شرکت کننده از سراسر کشور را قضاوت کنند.

بیست و یکمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب و ششمین جشنواره بین المللی(ایکاهو) با عنوان «جام اروند» از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جشنواره به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد که توسط فدراسیون سوار کاری جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و سازمان جهانی نظارت بر برگزاری مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب جهان(ایکاهو) نیز مسئولیت نظارت و داوری بر مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

داوران این دوره از مسابقات از سه کشور آلمان، سوریه و مصر خواهند بود که قرار است در حدود ۱۵۰ اسب شرکت کننده از سراسر کشور را قضاوت کنند.

شایان ذکر است که تاکنون بهترین دوره‌های برگزاری این مسابقات در استان خوزستان صورت گرفته است و به دلیل سطح بالای مسابقات در این استان، میزان حضور از سراسر کشور برای شرکت و صعود به رده‌های بالای رقابتی در دوره‌هایی که در استان خوزستان برگزار می‌شود، بالاست.

بیست و یکمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب و ششمین جشنواره بین المللی ایکاهو، از ۲۹ بهمن الی ۱ اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز