خبرگزاری کار ایران

پی اس جی یک - چلسی یک؛

«داستان دو شهر» ناتمام ماند / تساوی پولدارهای پاریس و لندن

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۷۱

در نیمه دوم میزبان بازی بهتری را به نمایش گذاشت و دقیقه ۵۵ با ارسال بلند روی دروازه چلسی و ضربه سر دقیق ادینسون کاوانی به گل تساوی رسید.

دیدار رفت تیم‌های پاریس سنت‌‌ژرمن و چلسی در یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های پاریس سنت‌ژرمن و چلسی، دو باشگاه متمول فرانسوی و انگلیسی در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه دیشب در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس آغاز شد و دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نیمه نخست نیمه چلسی و آقای خاص بود. شاگردان مورینیو در این نیمه بهتر از میزیان توپ را به گردش درآوردند و دقیقه ۳۶ با ارسال تماشایی گری کیهیل روی دروازه پی اس جی و ضربه سر برانیسلاو ایوانوویچ دروازه پاریسی‌ها را گشودند. نیمه نخست با این تک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم میزبان بازی بهتری را به نمایش گذاشت و دقیقه ۵۵ با ارسال بلند روی دروازه چلسی و ضربه سر دقیق ادینسون کاوانی به گل تساوی رسید. پس از این گل پاریسی‌ها بازهم به بازی هجومی خود ادامه دادند. دقیقه ۸۰ حرکت انفرادی کاوانی باعثشد این بازیکن ۲ مدافع حریف را به زیبایی دریبل کند اما ضربه او از دو قدمی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۲ هم نوبت به زلاتان ابراهیموویچ رسید تا دروازه چلسی را تهدید کند اما ضربه سر چکشی اورا، کورتوا با یک حرکت استثنایی به کرنر فرستاد تا این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

دیدار برگشت این دوتیم، چهارشنبه ۲۰ اسفند در استمفوردبریج لندن برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز