خبرگزاری کار ایران

رسایی در جمع خبرنگاران:

برخی آرزوی زندانی‌شدنم را دارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۴۴

موسسه نشر تنظیم آثار امام من را متهم کرده بود که صحبت‌های امام را تحریف می‌کنیم. در دادگاه مستندات خودمان را نشان دادیم٬ مشخص شد خودشان نسبت به تحریف سخنان امام بی تفاوت هستند.

نماینده مردم تهزران با بیان اینکه برخی آرزوی زندانی‌شدنم را دارند، گفت: اخیرا این گونه مطرح می‌شود که حکم حبس من به جزای نقدی تبدیل شده این در حالی است که این حکم لغو شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید رسائی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم مادر محمود احمدی نژاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که صحت دارد محکومیت قضایی شما تبدیل به جزای نقدی شده است یا خیر؟ گفت: این روزها خبرسازی اطراف من زیاد شده است اصل این موضوع مربوط به دو سال قبل است و هیچ جا هم گفته نشده است که محکومیت قضایی تبدیل به جزای نقدی شده است. این حکم کلا برچیده شده و در تجدید نظر اصلاح شده است.

وی ادامه داد: در مورد نشریه ۹ دی چند شکایت از موسسه نشر و تنظیم آثار امام٬ یک شکایت مربوط به آقای جوانفکر و یک شکایت هم از آقای قدرت‌الله علیخانی بود که آقایان علیخانی و جوانفکر رضایت داده‌اند. با توجه به این که آن صحبت هم مطلب مهمی نبود.

رسائی گفت: اما موسسه نشر تنظیم آثار امام متهم کرده بود که ما صحبت‌های امام را تحریف می‌کنیم که در دادگاه هم ما مستندات خودمان را نشان دادیم و مشخص شد که موسسه نشر و تنظیم آثار امام به تحریف سخنان امام بی‌تفاوت است.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: من در هیات منصفه تبرئه شدم٬ اما به دلیل برخی غرض‌ورزی‌ها٬ حکمی مبنی بر توقف ۹ دی صادر شد. این درحالی بود که ما در دادگاه ویژه روحانیت به اتفاق آراء هیات منصفه تبرئه شده بودیم. در توقیف نشریه ۹ دی هم برای بنده یک‌سال و نیم حبس مشخص شده بود که در تجدید نظر لغو شد.

وی با بیان اینکه برخی آرزوی دیدن من در حبس را دارند، اظهار کرد: اخیرا نیز این گونه مطرح می‌شود که حکم حبس من به جزای نقدی تبدیل شده٬ این در حالی است که این حکم لغو شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز