خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خرم‌آباد:

شور جوانان نسل چهارم در راهپیمایی ۲۲بهمن چشمگیر بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۹۵

شوق و شور جوانان، نوجوانان ونسل چهارم در این حماسه عظیم بسیار چشمگیر بوده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برجستگی‌های فراوانی در این راهپیمایی عظیم وجود داشت، گفت: شوق و شور جوانان، نوجوانان و نسل چهارم در این حماسه عظیم بسیار چشمگیر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادی ˈ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر خرم آباد ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار لرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: این حضور با عزت و بصیرت نشان داد ملت ایران همچنان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی خلق این حماسه بزرگ را امتحان و آزمایش خوبی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: حضور ملت ایران نشان داد هیچ چیز در برابر اراده این ملت نمی‌تواند قرار بگیرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برجستگی‌های فراوانی در این راهپیمایی عظیم وجود داشت، تصریح کرد: شوق و شور جوانان، نوجوانان ونسل چهارم در این حماسه عظیم بسیار چشمگیر بوده است.

وی این حضور را نشانه عشق و وفاداری به انقلاب اسلامی، امام و رهبری خواند و تصریح کرد: شوق، اشتیاق و امید در این راهپیمایی تجلی وحدت و بصیرت ملت همیشه سرافراز ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود نعمت وجود رهبری بزرگ و فرزانه و همچنین مردمی با بصیرت را از ویزگی‌های این انقلاب خواند و افزود: ملت در این راهپیمایی انسجام و عشق خود را به ولایت نشان دادند که بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی با اشاره به روز ۲۵ بهمن سالروز صدور حکم تاریخی امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی افزود: متاسفانه امروزه دشمنان اسلام و استکبار جهانی سیاست اسلام هراسی را در پیش گرفته اندو با فرقه تراشی و ایجاد گروه‌های تکفیری در جهت اسلام هراسی هستند.

وی سیاست گسترش اسلام هراسی، اهانت به مقدسات اسلامی و نشر مقالات موهن را برنامه جدید استکبار عنوان کرد.

وی تحولات اخیر منطقه را به نفع اسلام و مسلمانان خواندو افزود: امروزه این تحولات زمینه را برای افزایش بیداری اسلامی فراهم نموده و پیروزی وانقلاب مردم یمن نمونه بارزی از این بیداری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خودقاچاق کالا و ارز را پدیده‌ای مضر خواند افزود: تا زمانی که این پدیده وجود دارد استقلال اقتصادی بوجود نخواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: شایسته است مسئولان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور جدی وارد شوند و مردم نیز با جلو گیری از اسراف در تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز