خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع مشورتی توسعه استانهای کشور:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، سرمایه‌ای بزرگ برای دستگاه دیپلماسی کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۴۳

ویژگی راهپیمایی امسال این بود که اکنون فرزندان انقلاب در حال مبارزه بر سر دفاع از منافع کشور و آنهم بر سر میز مذاکره با کشور‌های غربی هستند.

عضو مجمع مشورتی توسعه استانهای کشور، با بیان اینکه اتحاد رمز توسعه فارس است گفت: نمود عینی این اتحاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور جلوه گر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد جمشیدی که صبح امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: در شرایطی که قطار توسعه همه جانبه کشور به حرکت در آمده و لحظه به لحظه شتاب بیشتری به خود می‌گیرد، همه باید با وحدت کلمه ضمن حفظ و تقویت آرمان‌های انقلاب به دنبال سرعت بخشیدن به این روند شتاب دار باشند.

وی، استان فارس را استان پتانسیل دار، اما کم بهره در امر توسعه دانست و تصریح کرد: عدم رشد همه جانبه این استان پهناور در یک دهه اخیر معلول عدم توجه به تضارب آرا، انجام امورات بر اساس آزمون و خطا و مهمتر از همه نبود اتحاد بین گروه‌های مختلف برای حصول منافع منطقه‌ای بوده است.

نماینده مجمع مشورتی توسعه استانهای کشور در فارس، به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و افزود: ویژگی راهپیمایی امسال این بود که اکنون فرزندان انقلاب در حال مبارزه بر سر دفاع از منافع کشور و آنهم بر سر میز مذاکره با کشور‌های غربی هستند.

جمشیدی حضور پر رنگ مردم در این راهپیمایی را پشتوانه‌ای دلگرم کننده برای تیم مداکره کننده و پیام روشنی برای طرف‌های مذاکره دانست.

پیامی که به اعتقاد وی در کنار حمایت‌های مقام معظم رهبری از این تیم می‌تواند سرمایه‌ای بزرگ برای دستگاه دیپلماسی کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز