خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم مطرح کرد:

کشف بیش از ۹۲ درصد پرونده های قضایی ارجاع شده به پلیس فتا

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۲۵

در ۹۲ درصد موارد، مجرمان اینترنتی بازداشت می شوند که در این رابطه در بین پلیس های سایبری دنیا بی نظیر است.

فرمانده نیروی انتظامی پلیس سایبری ایران را از نمونه های این پلیس در دنیا یاد کرد و گفت: بیش از ۹۲ درصد از پرونده های ارجاعی به پلیس سایبری منجر به کشف می شود.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در جمع خبرنگاران جزیره کیش با اشاره به نوپا و قوی بودن پلیس سایبری ایران بیان داشت: در پرونده های جرائم فضای مجازی که توسط دستگاه قضایی به پلیس فتا ارجاع می شود بیش از ۹۲ درصد آن کشف و مجرمان بازداشت می شوند که آمار بسیار خوبی در دنیاست.

وی افزود: در سال های اخیر جرایم اینترنتی افزایش یافته اما نیروی انتظامی هم با آموزش های تخصصی و به روزرسانی دانش و اطلاعات، با این جرایم مقابله می کند و در ۹۲ درصد موارد، مجرمان اینترنتی بازداشت می شوند که در این رابطه در بین پلیس های سایبری دنیا بی نظیر است.

بنابر گزارش پایگاه خبری پلیس، احمدی مقدم در ادامه به تلاش دشمنان نظام برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن که تاب دیدن پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد، از همه ظرفیت های خود برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می کند.

وی تصریح کرد: دشمنان سعی می کنند با فشارهای هسته ای و گسترش تروریسم، بر ایران، فشار وارد کنند اما با وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان، کشور ما به یکی از امن ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان با گسترش جنگ و تقویت گروهک های تروریستی در کشورهای همسایه سعی کردند کشور ما را نا امن کنند اما نتیجه آن همبستگی مردم و برقراری امنیت در مرزهای کشورمان بود زیرا ملت ایران همه تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز